8/03/2010

Podaj dalej i Floriene Bosch

Zapraszam do zabawy w podaj dalej, którą zaraziłam się u Edi, której blog polecam bo prace ma śliczne. Od Edi również dostałam superowy prezent, którym pochwalę się za kilka dni, gdy tylko go obfotografuję.

A wracając do podaj dalej, oto zasady:
1) 3 pierwsze osoby, które w komentarzu zgłoszą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie własnoręcznie uczyniony upominek, który zobowiązuję się wysłać w ciągu 365 dni;
2) Osoby te mają obowiązek ogłosić PODAJ DALEJ u siebie.
3) Każda z tych osób może się bawić w PODAJ DALEJ tylko 3 razy.

A teraz kilka inspiracji z wnętrzami Floriene Bosch. Są prześliczne:







3 comments:

  1. zgłaszam się (to mój 3 raz), a na blogu już info mam ;)

    ReplyDelete
  2. To ja też się zgłoszę ;)

    ReplyDelete

Blog Archive