Album "Niezależność"

Wciąż pracuję, kiedy tylko mam chwilkę. Tym razem praca na konkurs na forum Scrappassion organizowany przez Scrapiniec. Miało być na temat niepodległość, niezależność. Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam informację o konkursie, bo zbliżały się ciężkie momenty i już wiedziałam, że w najbliższych dniach będę potrzebowała dużo okazji do odreagowania. I to była taka terapia kolorem po prostu.







Coraz bardziej podoba mi się ten styl pełen koloru i bałaganu. Chciałabym być w nim kiedyś dobra.

Baza Scrapiniec, kółka scrap.com.pl, elementy tekturowe Scrapiniec: 1, 2, 3, 4, Papier ILS, Papier scrap.com.pl, Akryle Szal-art.

Comments

  1. Wyszło świetnie! Bardzo udana terapia kolorem, bo działa i na innych :)
    Bardzo podobają mi się potrójne fotki.

    ReplyDelete
  2. strona z dłońmi mi się naj naj :)

    ReplyDelete
  3. jest genialnie... inna interpretacja niż wszystkie...

    ReplyDelete
  4. Super podejście do tematu, a kolorki cudne:)))

    ReplyDelete
  5. Boskie kolorki w ogóle super sprawa ten albumik.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Świetny album!
    Pozwolisz, że na bezczela podkradnę na inspirujemy? :> :D

    buziol! i dzięki za odwiedziny :*

    edit: http://inspirujemy.blogspot.com/2010/12/niezaleznosc.html

    ReplyDelete
  8. Łaaał album jest super energetyczny, niezależność i wolność bije z niego na odległość! Bardzo mi się podoba :D a paznokcie też mam kolorowe, bo jak wybrać jeden kiedy wszystkie są ładne? xD

    ReplyDelete
  9. ale pozytywna z Ciebie babeczka :) paznokcie na 20 kolorów są boskie :) bardzo energetyczny album, świetny!!

    ReplyDelete
  10. Ja sobie najbardziej chwaliłam w byciu niezależną późne...wstawanie:)
    Bardzo fajny, energetyczny i pozytywny albumik. A ten styl bardzo Ci pasuje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts