Album konkursowy i rok na plus.

Dziś jest sylwester a ja... troluję przed komputerem ;) Żeby nie przedłużać od razu pokazuję kalendarz, który spłodziłam i urodziłam z okazji konkursu organizowanego przez Scrappasję. Całość zawiesiłam na zmaltretowanym wieszaku.
















Dużo tu tuszów distress, masek Tima Holtza i Primy, elementy ze scrapińca. Wszystkie teksty to fragmenty tekstów Hey. Moje ulubione i jak dla mnie baaardzo inspirujące.

A teraz "małe conieco" czyli śliczny prezent od Edi z zabawy podaj dalej. Uwielbiam tą tacę którą dostałam. Edi znakomicie trafiła w mój gust. W paczce była też świetna pomarańczowa bransoletka, urocza kartka i słodkości, które ledwo zdążyły wyjść z pudełka, a już zostały zjedzone :D


I na koniec kartka wykonana na wyzwanie w diabelskim młynie.


Na Waszych blogach wręcz zapanowała moda na podsumowania roku. A jaki był mój 2010? Hmm.. na pewno pełen trudnych decyzji, m.in o tym żeby rzucić kierunek studiów, zacząć nowy. Były też zmagania z własnymi słabościami (czyt. lenistwem), czyli wynik wyboru truudnego kierunku :d. Trzy wprowadzki, trzy wyprowadzki, wiele przenoszenia mebli, pakowania i rozpakowywania, remont czyli miesiąc spania we wszystkim co posiadam :D, nowa praca, nowi znajomi x 2, próba zbycia części z nich ;p, nowa pasja, duużo tęsknoty. Najważniejszą jednak sprawą mijającego roku jest chyba umocnienie więzi ze starszą siostrą. A to niestety udało się dopiero w trudnych chwilach.
Generalnie rok na plus. Mam nadzieję że dla każdej z Was również. Idźcie tańczyć, ja jeszcze potroluję. :D

ps. dodałam do notki o moim candy zdjęcie pozostałej części nagród. Zapraszam zapraszam zapraszam!

Comments

  1. Kochana! Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku 2011.Dla mnie miniony rok również był trudny, ale ogólnie na plus...nie wypowiadam już życzeń na głos...ale mam nadzieję,że rok następny będzie po prostu lepszy! Buziaki posyłam! A co teraz studiujesz?

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjny kalendarz!:)
    Szczęśliwości w Nowym Roku:)
    Magda

    ReplyDelete
  3. Obłędny kalendarz!!!!
    A co dnia dzisiejszego się tyczy - wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  4. Kalendarz jest rewelacyjny, jestem nim zachwycona!! Najbardziej podoba mi się styczeń, lipiec i listopad:)
    Ja dzisiaj też spędzę wieczór na trolowaniu, Sylwestra mam praktycznie co tydzień- słynne studenckie imprezy. Życzę Ci samych pięknych chwil na Nowy Rok :*

    ReplyDelete
  5. Szczęśliwego 2011 roku :)

    ReplyDelete
  6. Kalendarz jest rewelacyjny! Strasznie mi się podoba :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  7. Świetny kalendarz, bardzo niepowtarzalny!
    Prezenty piękne. Lifcik świetny, radosny i podoba mi się dużo bardziej niż oryginał :)

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjny kalendarz, pomysłowy i bardzo oryginalny, kartka śliczna a prezentu zazdroszczę;)
    Życzę aby Nowy Rok był udany i wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  9. kalendarz jest świetny! a okładka obłędna.... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts