Marzenia się spełniają.

I doczekałam się wreszcie. Moja wymarzona córeczka (zapowiadana w poprzednim poście) jest już ze mną:



Pisze się na niej wprost cudoooownie! Już od dawna o niej marzyłam, ale nigdy nie potrafiłam podjąć decyzji - kupić czy nie kupić. Aż w końcu mama mnie zachęciła, bo sama jest wielbicielką takich przeżytków, i tak postanowiłam sama sprawić sobie taki prezent imieninowy.
A to jeszcze jedna mini praca na wyzwanie scrap.com Niestety nie jestem z niej zadowolona ani trochę. Te papiery są dla mnie trochę zbyt smutne jak na świąteczne. Stempel gwiazdki zrobiłam z foremki do ciastek :D



Comments

  1. pod względem sprzętów byśmy się dogadały!! :) JEST UROCZA!!!
    A co do papierów... mi się tam podobają :)

    ReplyDelete
  2. piękna maszyna, wiesz takie rzeczy po prostu uwielbiam.Mam takie niespełnione marzenie żeby zbierać stare maszyny.Twoja jest cudowna i pewnie pięknie stuka.A karteczka bardzo urokliwa.

    ReplyDelete
  3. Cudna :)

    Ja z zakupem maszyny czekam na wypłatę :)
    W kolejce także polaroid :)

    ReplyDelete
  4. Maszyna piękna :) U nas w pracy jest jeszcze jeden taki zabytek, co prawda na prąd, więc mniej starożytny, niż inne... ale tyle razy z niej korzystałam, żeby sobie jakieś "sztukowe" napisy porobić.
    Dziękujemy również za wizytę w Craftypantkach oraz za pomysł choinki z licakow :D Kto wie, może pewnego dnia...

    ReplyDelete
  5. magiczna! warto spełniać marzenia :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts