LO "Deszcz"

Postanowiłam ponownie zmierzyć się z LO. Wyzwanie na forum scrappassion uznałam za dobrą okazję. I tadaaaam, oto jest, lift pracy Immacoli, którą pozdrawiam bardzo serdecznie!




Nie macie pojęcia ile przyjemności sprawiło mi "oprawianie" tego majowego zdjęcia w zimowej aurze :D

Użyte materiały: papier ILS About Spring, taśmy 7gypsies, alfabet MayaRoad, rubonsy K&Company, K&Company - Handmade - Ephemera Pack, Cyferka Woowdare, stemple 7gypsies Disclaimer i Rolling Stamps - Love.

Comments

  1. Pięknie połączyłaś te chłodne barwy;-)) świetny;-)

    ReplyDelete
  2. niesamowicie mi sie podoba ;)
    Taki.. nie zimowy i właśnie tego chyba wszystkim teraz trzeba :)

    ReplyDelete
  3. świetny scrap :) ja jakoś nie potrafię się przekonać do tej formy... ale może kiedyś :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts