Podsumowanie leniwca i candy.

W pierwszej kolejności chciałbym się podsumować. Otóż w popłochu do świątecznych przygotowań, nawale nauki, spełnianiu ambicji pt. "dziś sprzątam", łamaniu palców na maszynie do pisania, gromadzeniu pomysłów na prezenty świąteczne, gromadzeniu się pod kocem - nie zrobiłam ani jednej najmniejszej kartki świątecznej. Gdy zdałam sobie z tego sprawę, poczułam się nieźle zeszmacona mentalnie. Taka okazja... większość z Was korzystało już z niej w listopadzie. Cóż, mogę tylko bić się w pierś i układać plany na przyszły rok.

W drugiej kolejności candy! To chyba dla Was o wiele bardziej interesujące :) Obiecałam, więc jest. Nagrody są dwie, a jeszcze na pewno dorzucę do nich jakieś przydasie scrapowe.
Po pierwsze piękna książka Małgorzaty Kalicińskiej (autorka Domu nad rozlewiskiem) Widok z mojego okna. Przepisy nie tylko na życie. Zawiera felietony/opowiadania i inspirujące przepisy kulinarne z nimi powiązane. Książka pachnie nowością - to to co w czytaniu lubię najbardziej :D
Po drugie ramko-album. Ja to tak nazwałam ;p Czyli drewniania, obrotowa ramka na dwa zdjęcia, a pomiędzy nimi cztery mini albumy (każdy na 24 zdjęcia). Jest to bardzo fajna, stylowa ozdoba. Do tego tak jak pisałam trochę scrapowych przydasi, widocznych na drugiej fotce. M.in. kilka zestawów papierów 20x20 czyli razem 23 papiery, elementy teksturowe Crate paper, alfabet piankowy, naklejki Papermania i motylki, scrapińcowe bombki, ornamenty Rae, ptaszki, szyldy, chmurki itp, dziurkacz Craft kwiatek, nożyczki ozdobne, kilka wycinanek Wycinanki :D itp.


Zasady jak zawsze:
- proszę o komentarz pod tą notką, z linkiem do Twojego bloga
- na swoim blogu umieść proszę poniższy banner, podlinkowany adresem mojego bloga
- wpadnij tu na losowanie w weekend po 21. stycznia
Drobnym druczkiem: niestety w candy mogą brać udział jedynie osoby posiadające "polskiego" bloga.


Comments

  1. No to ja się zgłaszam. Info na blogu zamieszczę. :)

    Taka okazja to dopierona wielkanoc ci się teraz trafi.

    ReplyDelete
  2. Ja tez chętnie ustawię się w kolejeczce, bo pomimo, że karteczek świątecznych nie zrobiłaś, to może jak wygram (no święcie w to wierzę;)zrobisz specjalnie jedną dla mnie;)Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  3. Z przyjemnością się ustawiam, zawsze mi się ten ramko-album podobał:-) Ja właśnie dopiero zasiadam do wypisywania świątecznych kartek... zrobione, ale wciąż jeszcze nie w drodze...:-) nie wiem, co lepsze!

    P.S. info w pasku bocznym:-)

    ReplyDelete
  4. Moja Droga ja też mam tyły z przygotowań świątecznych. Żeby zaoszczędzić czas i uniknąć przepychania w galeriach handlowych w tym roku wszystkie prezenty kupiłam przez internet:-) i takie rozwiązanie polecam;-)

    oczywiście z wielką przyjemnością zapisuję się na Candy do Ciebie;-))
    Pozdrawiam cieplutko;-)

    ReplyDelete
  5. No tak, przed tymi świętami to co roku to samo...

    ReplyDelete
  6. Super candy zapisuję się i ja :)
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja bardzo chętnie!
    http://zzielonejwyspy.blox.pl/

    ReplyDelete
  8. Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. zgłaszam się :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Gratuluję wygranego candy w Wycinance, a ja się tu zapiszę na cukiereczki, może mnie dopisze szczęście - uwielbiam Kalicińską

    ReplyDelete
  11. Wpadłam tutaj przypadkiem. Nowy majowy scrap jest świetny, na candy się zapisuję ;] i dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  12. I ja jeszcze chcę sie dopisać po takie cuda, widziałam już takie albumy i zawsze jakoś nie wychodziło mi ich kupno, a o owej książce już gdzieś słyszałam. :)

    http://selennea.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. W takim razie i ja ustawiam się w ogonku, skuszona zwłaszcza tytułem książki;-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. czytać uwielbiam więc chętnie się ustawiam :)

    ReplyDelete
  15. bardzo "morowy", pełen inspiracji blog:)
    Pozdrawiam i zgłaszam się również
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Morowy to słowo zapożyczone ze skeczu Kabaretu Moralnego Niepokoju...znaczy się super:)

    ReplyDelete
  17. I ja się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. I Galeria Magiczna zgłasza chęć udziału w zabawie :) Magiczne pozdrowienia ślemy!!!

    www.galeria-magiczna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. O jejku,jakie super nagrody :)
    Zapisuję sie :)
    www.czarymaryzmaterialu.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Koło książki nigdy nie przechodzę obojętnie, więc staję w kolejce mocno trzymając kciuki ;)

    http://papierowywymiar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Z przyjemnością zapiszę się i ja.

    ReplyDelete
  22. 23 mam urodziny a nuz mi się uda;)

    ReplyDelete
  23. fantastyczne candy
    dopisuję się !

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    ReplyDelete
  24. z wielką przyjemnością stanę w kolejce:) Pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  25. świetne candy zapiszę sie i zapraszam na moje candy...

    ReplyDelete
  26. Kuszącą propozycję przedstawiłaś :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kerlaja

    ReplyDelete
  27. Ja również jestem chętna :)

    ReplyDelete
  28. I ja stanę w kolejce. Może mi się poszczęści :)

    ReplyDelete
  29. O to ja chętnie się zapiszę na Twoją zabawę.
    Pozdr
    Michalina

    ReplyDelete
  30. Super candy z chęcią spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    ReplyDelete
  31. prawdziwa dziurka zapisuje sie na prawdziwe candy :)
    ps. musze zapytac dziureczka czy tez by chcial na te slodkosci do listy sie zapisac?

    ReplyDelete
  32. Lubię piękne blogi, zatem jestem i tu i zapisuję się na candy.
    pozdrawiam!
    http://papier-tkanina.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ja też chcę ! :)

    koralinaart.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ustawiam się w kolejce :D taki album od dawna mi się marzy :)

    http://olinka85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. No, super te cukiereczki. Oczywiście, że się zapisuję.

    ReplyDelete
  36. Zgłaszam się.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  37. Właśnie wczoraj koleżanka polecała mi tę książkę :) Podobno śliczne. Ramkowy albumik jest prześliczny. No i tyle scrapowych przydasi :)
    Czekam z niecierpliwością na losowanie.

    ReplyDelete
  38. ojoj jakie cudowności rozdajesz. Zapisuję się z ochotą wielgachną :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Uwilbiam Kalecinska! Wiec z staje i mocno trzymam kciuki!!!!!!
    I zapraszam do siebie na candy!

    ReplyDelete
  40. I ja i ja!!! U mnie też Candy! Zapraszam!

    ReplyDelete
  41. Wpisuję się, bo książka kusi strasznie-takie już zboczenie;P
    Pozdrowienia!!!

    ReplyDelete
  42. też zapisuję się na słodkości! :))

    ReplyDelete
  43. staję w kolejce i juz wrzucam informacje na bloga :)

    ReplyDelete
  44. Ha! Zgłaszam się, mam ochotę na te cukierasy ;P
    pozdrawiam!
    Ola
    nojta.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. staje w kolejce :)
    http://my-orange-island.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. to ja poproszę, żebyś zrobiła też los dla mnie :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    ReplyDelete
  47. Bardzo chętnie dołącze się do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    ReplyDelete
  48. Chętnie dopiszę się do listy !!!

    ReplyDelete
  49. to ja tez się zapisuję:)

    ReplyDelete
  50. Ustawiam się w kolejce! Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-).

    ReplyDelete
  51. jest dziurka chętna i dziurek też się dołącza do listy chetnych :)
    z pozdrowieniami

    ReplyDelete
  52. Zgłaszam się do zabawy :)

    Mój blog dopiero się powolutku rodzi, ale zapraszam http://violetowewzogrze.blogspot.com/

    I serdecznie pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  53. To i mnie proszę dopisać:))) Candy kolorowe jak i cały blog!!!

    ReplyDelete
  54. Aż chciałoby się krzykną Chcę to!, ale tylko grzecznie powiem, byłoby miło coś wygrać. Zapraszam http://en-contra.blogspot.com/Na pasku bocznym banerek

    ReplyDelete
  55. Zapisuję się!!! OOOO tak! ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Ja również się zapiszę:)

    http://maly-karaluszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. ale cudne candy przygotowałaś, na książkę mam chrapkę, ale rameczka tez urocza:)))pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli;))

    ReplyDelete
  58. i ja się ustawię, bo piękne prezenty

    ReplyDelete
  59. Ja też to lubię w nowych książkach, ale czytam je po 20 razy więc mam to raz na 20 :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. O jeny jakie cuda, wycinanki i papiery marzenie! Czytać uwielbiam, a którz nie lubi zdjęć, ramka świetna!
    Pozdrawiam i liczę na szczęście w losowaniu
    Kathinna
    http://wyplataneopowiesci.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. To mi będzie miło tu przycupnąc,chociaż na szarym końcu :P
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  62. Ja też się zgłaszam :D Notka na blogu: http://ise-chan.pinger.pl/ i mail: a_raszka@interia.pl

    ReplyDelete
  63. Hej:)
    Oczywiście zgłaszam się do tego konkursu :D
    Notkę o konkursie można będzie za chwilkę znaleźć tutaj:
    http://nielogiczna.pinger.pl/
    (blog specjalnie przeznaczony na candy)

    ReplyDelete
  64. Biorę udział :)
    http://olusia20.pinger.pl/ :D
    Pozdrawiam ;**

    ReplyDelete
  65. o! ja też chętnie dołączę :)

    ReplyDelete
  66. nieśmiało i ja zapytam - czy mogę?

    ReplyDelete
  67. Ja też chętnie spróbuję szczęścia, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  68. postoję, popatrzę, zrozumiem więcej,
    i wtedy wreszcie sam(a) też włączę się do akcji..
    nananannana..ja mogę tylko tyleee.. ;)

    ReplyDelete
  69. dopisuję się do kolejki :)

    pozdrawiam

    moniakombinuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Oj znam te problemy, gdy nie zdąży się zrobić kartek świątecznych bądź zapomni się o nich - ja w tym roku miałam jeden wolny dzień w listopadzie, zrobiłam wtedy kilka karteczek i już potem do samych świąt nie udało mi się zrobić kolejnych! Tak więc doskonale rozumiem :) Chętnie przygarnę taki cudny prezent: mój Motyl ma podobny album na zdjęcia, a jest już zapełniony, na pewno byłby zadowolony, gdyby miał drugi i mógł schować w nim zdjęcia leżące luzem w szufladzie :)

    ReplyDelete
  71. Boczkiem, boczkiem na ostatku ale się zgłaszam :-)

    ReplyDelete
  72. Wreszcie dotarłam na Twojego bloga Czekoczynko nie spodziewając się cukierasków. Skoro tu już jestem to oczywiście staję w kolejce.
    Info na prawym pasku bocznym.
    Teraz lecę pooglądać sobie Twoje prace.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts