Album "Ile we mnie jest z kota?"

Kolejny twórczy wieczór za mną i wreszcie dokończona praca na konkurs organizowany przez sklepik gatto-arte, na forum Scrappassion. Tematem był album z motywem kota. Ja wybrałam sobie "analizowanie" tego, jakie cechy łączą mnie i ten gatunek futrzaków. Wyszło z tego 6 kart 10x15cm, + foliowa okładka. Dużo tuszowania Distressami i chlapania aby powstało tło, jest tu też trochę farb akrylowych, stempli (większość własnego wyrobu :D ), papiery ILS.










W takiej małej formie naprawdę czuję się jak ryba w wodzie!

Comments

  1. :-)) cool;-))) mania leniuchowania i higieniczne szaleństwo - to mi się podoba;-))) Buziaki;-)

    ReplyDelete
  2. A mnie podoba się chodzenie własnymi ścieżkami:)))Ale poważnie, to kapitalny pomysł i album THE BEST!!!

    ReplyDelete
  3. Matko Ty kreatywna i pomysłowa do potęgi n-tej babo! ach świetny jest !

    ReplyDelete
  4. Twoje pomysły są przednie! Album jest po prostu cudny!

    ReplyDelete
  5. Fantastyczny pomysł. Bardzo mi się podoba pomysłowość i wykonanie! Brawo!

    ReplyDelete
  6. świetna interpretacja kociego tematu :)
    właśnie takie mini albumy uwielbiam! i ostatnio doszłam do wniosku, że robi mi się je sprawniej niż LOsy ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo dziękuję dziewczyny za te wszystkie miłe słowa :) Kasiu ja też bardzo lubię robić minialbumy, niby to mała forma ale jak dla mnie to fajne miejsce do zrzucenia z siebie nadmiaru kreatywności :)

    ReplyDelete
  8. I to widać, że je lubisz, a co więcej widać, że one lubią Ciebie ;)
    Albumik świetny, niebanalne ujęcie tematu, podoba mi się ogromnie :)
    I dziękuję Ci za cudny komentarz na moim blogu, to miód na moje udręczone serducho :*

    ReplyDelete
  9. świetny jest :)
    zapraszam do mnie ;]

    ReplyDelete
  10. Haaa rewelacyjny KOCI Cudo!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts