Liftonoszki do boju!

Noomiy miała świetny pomysł, ja jej pomogłam zorganizować i już mamy świeżutką, milutką i baardzo kreatywną grupę o nazwie Liftonoszki! Zamierzamy liftować do oporu losy, kartki, i jak będą jakieś fajne pomysły to i craftowe cuda.
Na pierwszy ogień poszła ta praca Mumy. Mi liftowało się ją znakomicie. Efekty oceńcie same, ale praca była boska. Już czekam na kolejne!



Pracę tę zgłaszam również do wyzwania na blogu na-strychu, bo stemple są jak najbardziej. I to w dodatku, nie chwaląc się :D, wykonane własnoręcznie :)
Użyłam farb akrylowych, ze scrap.com.pl pochodzą papiery i alfabet, a ze scrapki.pl rub-onsy 7-gypsies i alfabet Glitz, guziki i sznurek ze sklepiku pasjonarnia, a fotka z tej strony.

Inspirację czerpałam stąd:



Zapraszam do obejrzenia prac naszej grupy na flickr. Zapraszam też do zaglądania na blogi moich współliftonoszek. Wszystkie linki niezbędne mi aktualnie do życia są po prawej stronie. O tam =>
Zapraszam zapraszam!

Comments

  1. no moja ty panno Cz! Jest genialny, wiesz? :p

    ReplyDelete
  2. zaszalałaś z tym scrapem, nie powiem, że nie :D jest świetny!

    ReplyDelete
  3. Jest po prostu rewelacyjny!

    ReplyDelete
  4. Wow, kogoś tu wena wzniosła wysoko, oj wysoko!

    ReplyDelete
  5. świetnie wyszło, no klawisze mnie urzekają

    ReplyDelete
  6. genialny lift, i love it!!!

    ReplyDelete
  7. Czeko kolory sa fantastyczne! Nadejdzie dzień, kiedy skradnę je z Twojego skrapa :P Skrap ubóstawiam :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie, ee, tam REWELACYJNIE!!!!

    ReplyDelete
  9. Suuuuper! Szaleństwo absolutne :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts