Post orientacyjny



Tak jak w tytule. :p Po pierwsze orientujcie się na candy! Zapisy do jutra do godziny 24.:00. Tak więc klikajcie bez obaw w bannerek po prawej by obejrzeć dokładnie wszystkie nagrody i zostawić komentarz. Panika i olusia_573, malinowamamba - podajcie jakiś namiar na siebie bo nie sposób do Was trafić, a chciałabym żebyście również wzięły udział w losowaniu skoro zostawiłyście komentarz.

Po drugie zorientowałam się, że mój art-journal prowadzony od jakichś 4 miesięcy ma jeden wpis tylko :D Tak więc wczoraj na szybko powstał drugi:


Tu jest inspiracja muzyczna. Zresztą ten sam utwór spowodował że zrobiłam jeszcze jedną pracę, ale ona w przyszłości, na razie nie mogę jej publikować. Zapraszam za jakieś 2 tygodnie.



Po trzecie czekam na jutrzejsze słońce bo kolejna praca Liftonoszkowa czeka na publikację. Zmykam spać, muszę się zacząć odzwyczajać trochę od tych wieczorów przy komputerze.

A tu jest do wygrania prześliczna kolekcja, spójrzcie tylko:
http://glitzitnow.blogspot.com


Comments

  1. Hicior ;-)) od 4 miesięcy prowadzony z jednym wpisem;-)) rozbrajasz mnie;-)))))) ja też już spadam spać;-)) skończyłam właśnie album dla dziadków;-)
    Słodkich snów;-)

    ReplyDelete
  2. To ja Malinowamamba.
    Przepraszam za opóźnienie.
    Tutaj wklejam link do notki, w której przedstawiam Twoje candy.
    http://nielogiczna.pinger.pl/m/4831762/wspaniale-candy-d

    ReplyDelete
  3. Ale tu muszę się rejestrować żeby zobaczyć. Cóż, pozostaje zaufać :)

    ReplyDelete
  4. Aaaa bo ja pewnie mam zrobione wpisy tylko dla zalogowanych :|
    Przepraszam zaraz postaram się zmienić :)

    ReplyDelete
  5. Wydaje mi się, że teraz powinno być już w porządku :)
    Naprawdę przepraszam za utrudnienia :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts