Driving to my baby

Haj haj haj! :D Dziś udało mi się namalować ładną kreskę na powiece - wydarzenie dnia. Uczcijmy to notką :p Nie, nie, na szczęście nie o tym będzie.
Będzie o tym, że uwielbiam tagi. Gazety w pracach scrapbookingowych również. A tuszowanie distressami jest moją największą miłością w tej profesji :d Siły sprawczej nadało mi to przyjemne miejsce: Craft Artwork. Jest nowe nowe nowe! (hm... już o tym pisałam?) a w DT moja najsłodsza Guru :*, która ostatnio słodzi kawę piankami. Wracając do tematu: w wyzwaniu CA należało zrobić tag z wykorzystaniem gazety. Zrobiłam:


Tusze i samochodzisko pochodzą ze sklepu scrapki.pl, a wstążka ze sklepu scrap.com.pl. Swoją drogą te wstążki są świetne i w obłędnych kolorach. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś pojawią się w sklepie.

A czemu Driving to my baby, skoro mieszkam z my baby? Bo w ciągu dnia często odwiedzamy się nawzajem w różnych miejscach, w pracy, w szkole, w sklepie :)

Comments

  1. chociaz to zupełnie nie moja bajka, to podoba mi sie bardzo, nauczysz mnie takie robic?:)

    ReplyDelete
  2. Lowe macz :*:D
    Haha uwielbiam Twoje notki, a małe sukcesy są najlepsze xD
    Ale kolory i chlapania, bosko :) nie wiem czy jako członek DT mogę zachwalać, ale co tam :P

    ReplyDelete
  3. mrrrr ale fajny tag ;D nie moje klimaty, ale podoba mi się bałdzo bałdzo ;D

    zapraszam kiedyś w czasie wolnym do siebie na blog ;*

    ReplyDelete
  4. cudne kolorki:) takich rzeczy to ja jeszcze nie robiłam, może kiedyś się uda...tymczasem podziwiam u Ciebie

    ReplyDelete
  5. Strasznie podobają mi się te Twoje tuszowania :D Tag zrobiłaś świetny!

    ReplyDelete
  6. rewelacyjny tag! świetnie zrobione tło, nie mogę się napatrzeć...

    ReplyDelete
  7. jakie super kolorki na Twoim tagu!!

    ReplyDelete
  8. Świetny tag, fantastycznie go pokolorowałaś :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts