2/22/2011

Dwa konkursy - długi post :D



Dziś mam dwa "wydarzenia" do pokazania. Pierwsze to strona art-journala na konkurs portalu Polki. Miało być walentynkowo, ale bez koloru czerwonego. Ta strona zajęła mi naprawdę dużo czasu, w zasadzie pół dnia. Nie wiem czemu 0_0 :D Niestety z konkursem nie wyszło, a szkoda.


A jest o tym jak trudno mi czasem wydobyć z siebie pewne słowa i w ogóle zauważyć konieczność tego. Lubię to połączenie kolorów, chociaż wydaje mi się z czasem coraz bardziej banalne :)

Drugie wydarzenie to konkurs organizowany przez Scrappo na forum Scrappassion. Jego myśl przewodnia to "Podaruj światło osobie w depresji". Temat ten bardzo mnie zainspirował i od razu pomyślałam komu mogłabym wnieść w życie odrobinę ciepła. Moja praca to miniksiążeczka-pocieszycielka. "Małe listy o dużej miłości" i o dużej mocy, mam nadzieję. Zrobiłam ją specjalnie dla ukochanej babci, która ostatnio miewa coraz smutniejsze dni. Wydaje mi się, że mimo dużej rodziny, czuje się samotna. Najważniejsze jest teraz aby przeglądała ją jak najczęściej :)











Och ależ się u mnie zrobiło ckliwie :))

10 comments:

  1. Ach się wzruszyłam...babcia się ładnie uśmiecha :)

    ReplyDelete
  2. ..Ale cudo, babci się spodoba :)

    ReplyDelete
  3. Obie rzeczy są genialne :) Ale album... no... znowu się rozkleiłam :)

    ReplyDelete
  4. Cudna jest ta książeczka dla babci ,wzruszająca :)
    I uważam ,że to bardzo dobry pomysł,aby kogos podnieśc na duchu :)
    Pozdrawiam,

    ReplyDelete
  5. Normalnie łzy mi poleciały...serio. Ja już mojej babci takiego nie zrobię:(

    ReplyDelete
  6. Ach i zapomniałam....piękna strona do artjournala!

    ReplyDelete
  7. Świetna ta strona art-journala, bardzo wymowna. Książeczka-pocieszycielka jest cudna, wzruszająca, dużo tam Ciebie, w ogóle genialny pomysł! Ja już niestety nie mam żadnej babci :(
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  8. Nie wiem od czego zacząć... może od początku :)
    Art journal jest niesamowity! może to dziwnie zabrzmi, ale jest wręcz do zakochania! słodkie kolory a te zdjęcia -bajka!

    Mini książeczka jest rewelacyjna! To skarb mieć taką wnusię jak Ty :)
    Żałuję, że moi dziadkowie tak dawno odeszli...

    ReplyDelete
  9. Prześwietna książeczka dla babci! Bardzo podobają mi się przeszycia i ta mała kieszonka i wszystko!

    ReplyDelete
  10. Wspaniały album! Bardzo Ci dziękuję za inspirację:-)

    ReplyDelete

Blog Archive