2/14/2011

Męcz mnie, dręcz mnie (klejem na gorąco)

Jak zwykle jestem tu rankiem, tym razem też. Widok za oknem oceniam na 10, albo może i na 100. Natomiast widok na termometr za oknem na -10.

W grupie liftonoszek pracę do liftu proponowała Zuza z turkusowo.blogspot.com
Wybrała pracę Finnabair:

Zmierzyłam się z nią w ten sposób:


Ten scrap jest zdecydowanie odą do mojego ulubionego koloru distressów/ Chyba trochę ślubnie mi wyszło. Nie wiem czemu, ale spędziłam wczoraj nad nim aż 5h. 0.0
Natomiast na Skrapowisku w Łodzi 19.03 odbędą się mini-warsztaty z Finn. Oczywiście nie mogłoby mnie na nich zabraknąć. Już się nie mogę doczekać. Zapisy i szczegóły pod tym postem.

Po tych pięciu godzinach brudzenia się w czarnym tuszu, nawlekania nitki, zatykania podziurawionej tubki magika czym się da i parzenia klejem na gorąco, powstało moje pierwsze ATC. Kiedyś zarzekałam się, że nie zrobię ATC bo musi być paskudnie nudne. A jednak nie jest. To naprawdę bardzo przyjemna forma. Temat nadałam sobie sama: "czas" :D



Przy okazji zapraszam do nowego miejsca, które zapowiada się (już szczególnie dla mnie) bardzo obiecująco. Jest też tam wyzwanie na gazetowego taga. Tak więc możecie się tego u mnie niedługo spodziewać, gdyż tagi uwieeelbiam.
craftartwork.blogspot.com

Pozdrawiam i za wszystkie ciepłe słowa jakie ostatnio miałam okazję czytać pod notkami bardzo dziękuję :* :*

7 comments:

  1. Pięknie, bardzo ładnie...zdaje mi się, że pasujesz tam bardziej niż ja xD
    ATC naprawdę bombowe kolory :) a lifta skomentuję na flicku.

    ReplyDelete
  2. CUDNE PRACE !!!!!!!!!!!!!
    ATC JEST WSPANIAŁE !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czekamy na Twoje prace na Craft Artwork !!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. matullu! scrapek rządzi! kocham jego kolory i zdjęcie i wszystko!!!
    Atc też przyjemne... ja zrobiłam parę i do mnie ta forma nie trafia... :)

    ReplyDelete
  4. Na CA :P
    Bo ja swój tag potargałam, aż wstyd...

    ReplyDelete
  5. aaaa, ATC jest.. noo.. o.O taaakie jest!
    A ten scrap.. zachwyyyt.

    ReplyDelete
  6. Scrap jest świetny, ale ATC mnie urzekło od pierwszego spojrzenia! Ja jeszcze nie zdecydowałam się na pracę z takim maleństwem ;)

    ReplyDelete
  7. rewelacyjne połaczenie kolorów na scrapie ja bym się nie odważyła
    TAG jak się patrzy ;-)
    pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete

Blog Archive