Pierwsze digi ladies and gentelmans!

Moje piękne dwa wolne tygodnie przybyły do mych drzwi. :)) Jestem najszczęśliwsza i najładniejsza z tej okazji. To drugie napisałam dla potrzeb stylistycznych. Mam nadzieję je twórczo wykorzystać, choć jakoś nie za bardzo mi to teraz wychodzi.
Wczoraj, trochę z nudów i niestety braku możliwość pracowania z przydasiami, zrobiłam swojego pierwszego scrapa digi. Zdjęcie w nim użyte to pokaz moich wielkich fotograficznych możliwości, zasięgu mojej wyobraźni :D :D

Użyłam kitów Jackie Eckles i Miechelle Coleman, ale taśmę gazetową zrobiłam sama, hahaha :D (kolejny pokaz możliwości).

Zdecydowanie rozlubowałam się w małych formach za sprawą CA. I tak powstało ATC na wyzwanie i wymianę:




Uwielbiam te pobrokacone tekturowe kwiatki.

W drugiej kolejności zmierzyłam się z wyzwaniem na MOO. Naprawdę byłam zszokowana, gdy wycięłam bazę 2,8x7cm i zobaczyłam jakie to maleństwo. Niestety dla mnie za małe. Poniżej 5x5cm moja kreatywność dobiega końca.


Robię pstryk i znikam.

Comments

  1. Twój digi lubię, podoba mi się, szoook :D pozostałe maleństwa też :) kurde każda Twoja praca mi się podoba:D :*

    ReplyDelete
  2. Haha moo jest rzeczywiście tak małe, że ogranicza aż xD przynajmniej mnie haha.
    Skrap digi boooski!! ogromnie się mi podoba :)

    ReplyDelete
  3. nie trac talentu na digi... (nawet jeśli jest ładne)... błagam! ;):*

    ReplyDelete
  4. haha! no wrodzonego talentu do scrapów REAL! :)
    nie no, rób jeśli chcesz :p haha! tak to tylko śmiesznie wyszło ( to u góry)... i fajnie ci wyszło :) no tylko, że ja po prostu real wolę :)

    ReplyDelete
  5. cuda wianki u Ciebie:) ATC szczególnie się podoba

    ReplyDelete
  6. świetne prace
    ATC mnie ujmuje szczególnie pięknie namalowanym tłem
    a moo... nie wygląda na to by format Cię ograniczył, jest bardzo udane:)

    ReplyDelete
  7. Twoje maluchy, Czekoczyno, są świetne i w przypadku MOO wcale nie odnoszę wrażenia, że zabrakło Ci kreatywności. Ale przyznaję, że i dla mnie taki maluch jest już za mały ;) :)
    ATC Ci zakwitło i zabarwiło się tak, że naprawdę chce się na nie patrzeć :)
    A digi wygląda na nie digi ;) :D

    ReplyDelete
  8. Małe formy jak najbardziej udane!!! Bardzo proszę o kontynuację :)))

    ReplyDelete
  9. Piękne MOO !!!!!!!!!!!!!!!
    czekam na kolejne !!!!!!!!
    Twoje ateciaki powalają !!!

    ReplyDelete
  10. Moo jest małe?? No co Wy, - dzisiaj jest Rinchies ;)
    Według mnie wyszło super, a ATC-iak bardzo romantycznie.

    ReplyDelete
  11. Maluchy świetne! ATC bombowe, ach to tło ... MOO również świetne, nie widzę żeby kreatywność Cię przy nim opuściła :) I faktycznie, pojawiło się wyzwanie z Rinchies - to jest dopiero 'olbrzym' 0_0

    ReplyDelete
  12. widzę, że jednak zmierzyłaś się z MOO mimo, że to takie maleństwo - ślicznie Ci wyszło :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts