Skurcze, mewy, łóżko, spódnica i Ania-Maria



Wczoraj do trzeciej oglądaliśmy przyjaciół. Poszłam spać ze skurczem mięśni twarzy wykrzywionej w uśmiechu. I to było fajne. Ale dziś mam jakieś dziwne momenty. :D Na przykład: jajecznicę, zamiast chlebem, zagryzłam chusteczką higieniczną O.O Potem założyłam spódnicę do góry nogami, przy okazji dowiadując się, że nawet ona może nabrać nowego, kreatywnego wymiaru. Na koniec złożyłam pościel na łóżku, po czym spokojnie i dokładnie rozłożyłam ją z powrotem.

Może dlatego mam tak mało koleżanek? :D

Lift w Liftonoszkach (podała Enthia) pracy Ani-Marii. Jest to też praca na wyzwanie Art-Piaskownicy:


Jestem paskudnie zfrustrowana, tym jak praca wyszła na zdjęciu, do tego stopnia że rozważam samookaleczenia. Do tego za oknem lata bardzo dużo mew od pół godziny. W kółko, wciąż. A przed mewami mam ogromny lęk. Nie wyjdę teraz z domu, nie ma bata. Niech na mnie czekają!

I jeszcze to zdjęcie mam do pokazania:



Comments

  1. Wiesz jakie męki przeżywałam w zaciszu swej pracowni, nie otwierały mi się zdjęcia, po czasie jednak jednym kliknięciem sobie z tym poradziłam. Ten lift jest obłędny, taki głęboki i tajemniczy. Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. zdjęci jest genialne (powatarzam się?)...
    Twój dzień faktycznie będzie fajny, ale dont łori ja tez takie miewam :p
    haha! a samookaleczać się nie musisz :p scrapek jest ok :)

    ReplyDelete
  3. opis mew - prosto z Hitchcock'a:) fotka bardzo udana ni to sen ni pływanie...a na liftach się nie znam, ale podoba się bardzo

    ReplyDelete
  4. Co za temat :D Brzmi jak z dobrej powieści historycznej lub z romansu :D
    Lift jest cudny, piękne zdjęcie przewodnie, kolorki i kwiatuszki w górnym rogu :)A to czarne chlapanie też jak kwiatek :>

    Z mewami miewam podobnie z tym wyjątkiem, że nie mewy, a gołębię, latające obsrajce atakujące ludzi :|

    ReplyDelete
  5. No!Poogladałam sobie, trochę sobie człowiek na ferie wyjedzie i już jest do tyłu:) Tyle pięknych prac , podziwiam:)

    ReplyDelete
  6. a co po takich koleżankach, które z powodów wcześniej opisanych nie chcą zaglądać???
    nie ma co się oglądać na takie ;P

    przecież przekaz jest ewidentny!
    dusza artystki :)

    cudeńka

    ReplyDelete
  7. I jak minął dzień? :D Scrap jest bombowy! A zdjęcie straszliwie mi się podoba, jest świetne :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts