wnętrzności na scrapie i ptaszek

Liftonoszki dają czadu, chociaż ja już coraz mniej, bo notorycznie nie wyrabiam się z pracami.
Pierwsza praca to lift pracy Mumki. Niestety kompozycja strasznie mi nie leżała, męczyłam się, jęczałam i cmokałam aż w końcu wyszło to:

Nie wiem co się stało z tą fioletową akrylówką, ale rozczarowała mnie, bo wygląda jak brud a nie farba :D Dużo tu rzeczy ze scrapków. M.in. stemple 7gypsies, papier Glitz Hoopla, kalkomanie 7gypsies i alfabet Prima Fairy Flora

Dalej lift tej pracy Jaszmurki. Strasznie leśnie mi wyszło :D



Generalnie obie prace do liftu mi nie podeszły. To całe rozwalenie na papierze to dla mnie horror nie do przeskoczenia chyba.

Inspiracje muzyczne są tu: (bez nich nie byłoby żadnej z tych prac)





Comments

  1. Rewelacja, zdolne z Ciebie dziewczę! A ten brud całkiem, całkiem wygląda :)

    ReplyDelete
  2. dobrze wiedzieć, ze ten pierwszy to lift Mumki :p

    aaa poza tym super są oba

    ReplyDelete
  3. już nie przesadzaj... rozwalająco piękne są te prace! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts