Cycki, podpaski, bluzgi, półpasiec = zemsta

Zacznę banalnie: Och, jak proste rzeczy potrafią nas zainteresować. Jak głupie i bezsensowne. Gdzie się nie obejrzeć zainteresowanie, ochy i achy (nawet na początku mojej notki). Ale jednak każdego interesuje co innego.

Na przykład dzwoniącą do mojej koleżanki teściową interesują same perełki. Chętnie dzieli się tym z Aleksandrą opowiadając jej na przykład do kogo wczoraj u nich na wsi przyjechała policja. Mojego faceta natomiast potrafi zainteresować do szaleństwa fotka w gazecie o rozmiarach 1x1cm. Przedstawia azjatkę, a dominujący kolor to cielisty. Ninę zaś ku mej uciesze (:/) interesują najbardziej na świecie moje rozdwojone końcówki. Ale to nie wszystko. Nina interesuje się też bardzo tym, że podczas aerobiku, mój dres układa się jakbym miała pampers!
Mojego teścia dziś natomiast bardzo zainteresowało jak to możliwe, że kupny śledź ze słoika może być tak pyszny.

I ta kobieta w pociągu. Jeszcze kilka minut temu wcisnęła mnie w podłogę przy wejściu do wagonu. Nie zainteresowały ją bluzgi płynące z mych ust i mordercze spojrzenie, które raz po raz jej wysyłam (wydaje mi się, że jest wystarczająco mordercze). Za to teraz bardzo interesuje ją rozbudowany artykuł o podpaskach w gazecie grubości przedmiotu opisywanego. Jest tak zaczytana, że w zasadzie nie ma takiej fizycznej możliwości by spostrzegła swój podskakujący i coraz bardziej wychylający się z dekoltu cycek. A ja już też staram się nie patrzeć bo przed oczami lada chwila może mi błysnąć jego uwieńczenie. Heeelp!

Napisałam to w pociągu po czym pani zgłębiła już do końca swoją wiedzę na temat podpasek z ilustracjami. Wzbiła się na wyżyny swojego człowieczeństwa i przeszła do artykułu o półpaścu.

A teraz zabawiłam się w super flickrową grę. Info tu: o tu.


1.Favourite animal (mongrel)
2.Favourite toy (bike)
3.Favourite part of the body (neck)
4.Favourite TV programme (when you were a kid) (Muminki)
5.Favourite smell (summer rain)
6.Favourite month (may)

7.Favourite garment (skirt)
8.First love (name) (Marcin)
9.Favourite part of the country (Baltic)


1. Kirsty, 2. Left Alone With Big Brother, 3. neck, 4. 16/365 - colorful worlds, 5. west point, 6. When A Bug - Messenger [ভ্রোমর কৈ ও গিয়া ] Front PageE X P L O R E D, 7. It was the ache that made her sing., 8. Marcin, 9. baltic

Comments

  1. kocham Cie, ożen sie ze mna:D

    ReplyDelete
  2. ale zrob to po tym jak zmienisz w ustawieniach bloga koniecznosc wpisywania tego cholernego hasla za kazdym razem, kiedy chce sie dac komentarz:/

    ReplyDelete
  3. ok, już zmieniłam. tzn. chyba się udało.
    teraz jestem gotowa, zrzucam wianek! :D

    ReplyDelete
  4. czekaj sprawdze twa do ozenku przydatnosc

    ReplyDelete
  5. ok, przeszlas test, po słowie!

    ReplyDelete
  6. jestem trochę w szoku, nie wiem jak się zachować, jeszcze nigdy nie byłam narzeczoną. myślę że muszę się ogarnąć przede wszystkim. Na pewno bym Ci się teraz nie spodobała bez tych jedynek. Chociaż... pogódź się z tym, tak to jest jak się zawiera intymne znajomości przez neta :D

    ReplyDelete
  7. Jesteś najwyraźniej wszechstronnie utalentowana, bo czekam z utęsknieniem na każdy Twój nowy post, co też ciekawego napiszesz i pokażesz :)
    Dziś padłam :)

    ReplyDelete
  8. e tam sie ogarniac bedziesz, trzeba byc soba;)

    ReplyDelete
  9. Monia łaaał, naprawdę? Zaraz się zapalę ze szczęścia :*
    Dorota: w moim przypadku sobom. i to s takie świszczące przez te ubytki :D

    ReplyDelete
  10. padłam, kobitka z półpaścem wymiotła scenę. :D
    niemożliwa jesteś. :D
    lowe cieee.

    ReplyDelete
  11. O gasz, dzielna jesteś jak to wytrzymałaś hahaha
    Gra świtnie wyszła!Pytania sama dobierałaś?

    ReplyDelete
  12. Dresy z pampersem....padłam. POzdrawiam sobotnio!

    ReplyDelete
  13. Justt to prawda, wymiotła :D dzięki!
    Guru te pytania są akurat Katasiaczka.
    Madzioza - tu się nie ma z czego śmiać :D

    ReplyDelete
  14. Śmiać się czy płakać? W każdym razie współczuję starcia z panią w pociągu :P

    ReplyDelete
  15. ajajaj, uwielbiam czytać Twoje wpisy :D dresy i pampers i cycek pani- nie do pobicia :D

    ReplyDelete
  16. hhahahahah. leżę. Tzn, czuję ten wyzierający z tego posta tragizm, ale i tak chce mi się śmiać.

    ReplyDelete
  17. PADŁAM !!!
    Jestes naj !

    ReplyDelete
  18. Wanted to let you know I was blown away by your card. The way you used the banner to link the bicycle and the journalling tag is inspired. Wonder if I can share it on my blog ?

    ReplyDelete
  19. Jak zwykle uśmiałam się jak norka tylko tym razem chyba bardziej ;)

    ReplyDelete
  20. Jak ja lubię czytać twoje wpisy :)
    Niesamowita jesteś!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts