Potrzebuję towarzystwa, ciepłej pogody i włosów.

Szukam towarzystwa do grania w Little Big Planet. Na już! Po prostu potrzebuję. Chłopak woli swoje gry a w samotności już mi się trochę znudziło. Zresztą lubię dokuczać w grach, a w ten sposób nie mam komu :D

Część wczorajszego dnia spędziłam na wycinaniu satysfakcjonujących stempli - alfabetu. Potrzebne mi były do wyzwania na art-piaskownicy. Wycięłam, zrobiłam pracę i w efekcie w ogóle ich nie widać :)
Ale zgłaszam ją, bo co sobie będę żałować:




Kolejną ważną sprawą jest to, że Liftonoszki still alive! Wczoraj popełniłam lift pracy Oleńki:


Narazie opuściłam jeden lift bo w ogóle nie mogę się do niego usposobić, ale mam nadzieję że niebawem się to zmieni.

Mój art-journal nadal tętni życiem. Z powodu weekendowego wyjazdu nie zrobiłam dwóch stron. I już ich chyba nie zrobię. W dodatku zaniedbałam się trochę z nauką. O tym właśnie jest wczorajszy wpis:


Biel na zdjęciu mogłaby być trochę bardziej biała, ale już nie mam siły z nim walczyć :)

Patrząc na słońce za oknem nie mogę się doczekać aż założę na stopy rolki. Pierwszy dzień w tym roku oczywiście uwiecznię na fotografii :D Mam nadzieje że nadejdzie już w tym miesiącu.

Nie wiem co z moją czupryną, nie chce ze mną dojść do porozumienia. Może któraś z Was zna jakieś sprawdzone i dobre sposoby na łamliwe włosy? Niekoniecznie domowe... Chwytam się już wszystkiego, bo na głowie coraz mniej, a poduszka włochata.

Comments

  1. LBP!!!! O matko, nie sądziłam, że po tej ziemi chodzi jeszcze jedna maniaczka ;) CHętnie bym się przyłączyła, gdybym tylko mogła, bo to moja najulubieńsza gra!!!! :)

    a co do włosów - dercos polecam.

    ReplyDelete
  2. oj czekoczynooo!! porozpływam się poraz wtóry :) ten scrap rządzi... :p Mam ostatnio bzika na punkcie tego koloru (różu)... a w Twoim scrapie jest użyty tak akuratnie :) Love to! :) I wpis też jest świetny! :) A napis... ulla! też taki chcę :p mua :*

    ReplyDelete
  3. jejuuu, stemple.. o.O
    a te chlapania na scrapie, Ty jesteś niemożliwa!

    ReplyDelete
  4. Porcelanowa - myślę że jest nas więcej :) To przecież świetna gra! Dzięki za polecenie Dercosu, zastanawiałam się nad nim, ale czytałam w internecie dużo niepochlebnych opinii i zastanawiam się jak to właściwie z nim jest...
    Noomiy - dzięki :* Ja też kocham ten róż. A ramkę możesz mieć, w zasadzie nic prostszego. Trochę cięcia, tuszu i gotowe :)
    Justt - dzięki, mamusia też mi tak mówi :D

    ReplyDelete
  5. a ja potrzebuję kogoś, kto by mnie przytulił.
    fajne wszystko. zazdroszczę ci tej lekkości w Twoich pracach.

    ReplyDelete
  6. ta ramka rewelacja:)lift max fajny te chlapnięcia mrrrr:)

    ReplyDelete
  7. alfabet jak najbardziej git!
    reszta zresztą też:)

    ReplyDelete
  8. Cudnie sobie pochlapałaś, ale cóż, zdolne z Ciebie dziewczę i tyle :)
    Też czekam na ciepłą pogodę, w końcu będzie można sobie z flaszką po krzakach połazić :D

    ReplyDelete
  9. haha! no nie obijam się, bo mi tego potrzeba do życia :p a aparat panasonic lumix dmc-fz18... jak na razie może być ... musiałam już :p

    ReplyDelete
  10. bo on używany był, nie nowy :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts