3/25/2011

Reklamuję co się da.

Zdecydowanie cierpię na nadmiar ślicznych scrapowych bajerów w sklepach. Nowa kolekcja 7gypsies (dostępna w scrapkach) rozwaliła mnie na łopatki. A jako że aktualnie nie powinnam wydawać pieniędzy, to jeszcze bardziej chcę ją mieć. :D W każdym razie zmierzam do tego, że w takim stanie nie mogę napisać żadnej sensownej notki. Mogę tylko pokazać swojego wczorajszego scrapa. Czuję się jakbym zliftowała sama siebie, a dokładniej digi z poprzedniej notki :D
Nie macie pojęcia jak walczyłam ze sobą aby nie wpakować tu pastelowych guzików. Ale dałam radę! Nie wiem czy dobrze czy źle.



Oprócz tego chciałabym rozreklamować candy u Chimery! :) Powody są dwa. Pierwszy jest taki, że naprawdę zachęcam do zajrzenia tam i udziału, gdyż przeczytać można bardzo inspirujące teksty. Drugi to obowiązek wynikający z mojego udziału, ale także przyjemność, bo nagrodą są świetne wycinanki :)

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za te przemiłe słowa, które zostawiacie w komentarzach :*

11 comments:

  1. Bardzo piękna i wyjątkowa praca;-)) Guziole precz;-)) tak jest idealnie;-)
    Deklaracja - motywacja - czekam na scrapa na PS;-)
    Buziaki;-)

    ReplyDelete
  2. Jezeli nie ma guzikow tzn.ze tak mialo byc ;)Swietny scrap!

    ReplyDelete
  3. bosko, bosko, bosko. też chcę takiego scrapa

    ReplyDelete
  4. Scrap jest świetny !!!

    ReplyDelete
  5. Fantastyczny! A co do nowości w sklepach, to zawsze choruję ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. scrap super, a na nową kolekcję 7Gypsies w Scrapkach też zachorowałam baardzo ciężko...

    ReplyDelete
  7. Aaaaaaaaaaaale masz pięknego bloooga uuuu!! tzn. był ładny, ale zmiana banera mnie zachwyciła! naucz mnie naucz ^^

    ReplyDelete
  8. Jak to mawiał mój katecheta, super, ekstra i bez sensu, to ostatnie jednak wykreślam ;)
    Aha, pięknie dziękuję za reklamę :*

    ReplyDelete

Blog Archive