Różnica pomiędzy kobietami a mężczyznami.

Na początek obejrzyjcie minutowy filmik. Pochodzi z mojego ulubionego serialu. Jest on pewnie też ulubionym niejednej z Was.
Zmierzam do tego, że facetom zwykle wystarczają zdawkowe informacje, suche fakty. Natomiast nam, kobietom najczęściej towarzyszy uczucie pożądania każdej informacji. Niestety... mi również. Np. gdy mój chłopak mówi mi, że mnie kocha zdecydowanie muszę wiedzieć za co mnie kocha, dlaczego o tym teraz pomyślał, dlaczego mi to właśnie teraz mówi i o czym myślał zanim mi to powiedział. :D
Nieustannie towarzyszące mi pytania w mojej głowie: dlaczego oraz jak? :D Często są kompletnie rozstrajające i wyprowadzają mnie z głównego wątku.
Mamy 11, obudziłam się o 9 i już przez te 2 h zrodziło się w moim ubogim mózgu mnóstwo pytań. Np. Dlaczego jest przeciąg? Jak zamknąć okno, żeby nadal pozostało trochę otwarte? Dlaczego w Polsce nadal nie można kupić odkurzacza zdalnie sterowanego? Jak ten włos dostał się do pudełka, a w zasadzie do kogo należy? Czy mój chłopak mnie zdradza? Dlaczego nadal mnie nie zdradza, przecież jestem taka niemożliwa? Skąd bierze się kurz? Czy gdy wdychamy kurz on na zawsze pozostaje na dnie płuc i gdy umieramy wysypuje się z nas?
I właśnie o tym będzie moja kolejna praca z nowego projektu "Mechanizmy kobiece".

Do tematu z poprzedniej notki już zdążyłam przygotować. Pomyślałam że zrobię to w formie mini-albumu.
Najpierw pokazuję okładkę:


Jak zrobić takie tło pokażę już niebawem w kursie.


Przyznam, że niełatwo było ujarzmić ten pierwszy temat. Ale właśnie to mi się podobało. Lubię również inspirować się tak jak tu przyziemnymi sprawami, które spotykam w życiu codziennym.

Comments

  1. nie lubię, gdy nie mogę wstawić tu komentarza! -.-
    chciałam napisać, że te tła Twoje są debest

    ReplyDelete
  2. Też jestem zafascynowana tłami. Na Święta dostałam niespodziewajkę w postaci farb akwarelowych w tubkach - lada moment zamierzam się do nich dorwać i "zepsuć" kilkanaście kartek zanim wyjdzie coś ciekawego ;) Z tego co się orientowałam - Twoje tła są robione przy pomocy tuszów prawda ??

    ReplyDelete
  3. Czarna tak, tuszami distress, ale często też dodaję trochę akwareli. W ogóle przy pomocy farbek można zrobić coś bardzo podobnego. Na pewno się uda stworzyć piękne dzieła :)) Powodzenia!

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam ten serial! A scenę wybrałaś rewelacyjną ;) chyba coś czuję, że przysiądę dzisiaj i powspominam co niektóre odcinki :)

    Tło genialne! magiczne! Z niecierpliwością czekam na kursik :*

    P.S. z tym kurzem mnie zaskoczyłaś :) podobnie kombinowałam :)

    ReplyDelete
  5. Piękności!!!
    Tła są niesamowite :)
    A serial uwielbiam :D
    :*

    ReplyDelete
  6. hehe, to jeden z moich ulubionych seriali, zawsze poprawia mi humor. A te pytania to mnie też czasami dopadają i dręczą i dręczą...

    ReplyDelete
  7. Przyjaciele rządzą!
    Projekt świetny, z niecierpliwością będę czekała na ciąg dalszy!

    ReplyDelete
  8. ale tu u Ciebie niesamowity klimat!
    oj bede zagladac :)
    pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete
  9. niesamowity pomysł!!...nie mówiąc o genialnym wykonaniu...na kursik czekam niecierpliwie:))

    ReplyDelete
  10. komunikacja... hm... miewałam z niej zajęcia na uczelni - polecam http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/czego-pragna-kobiety-o-czym-nie-wiedza-mezczyzni u dołu strony jest zadziwiający dialog Rogera i Elaine - polecam.

    Pozdrawiam z zadziwieniem wpatrując się w Twe prace.

    ReplyDelete
  11. Pomysł na ten mini-album - genialny! Pomysły masz niesamowite :D
    Tłami zachwycam się już od jakiegoś czasu, z ciekawością będę czytać jak Ty to robisz ;) Pierwszy kurs świetny! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts