Powiew świeżości wprost z firefoxa

Taki właśnie powiew poczułam dziś rano, gdy po raz kolejny otworzyłam naszą nową stronę. By napawać się dumą, że po prostu jest :))

W ten piękny, zawoalowany sposób chciałam Wam przedstawić maleństwo, nową dziecinkę Liftonoszek, czyli blog.

liftonoszki.blogspot.com


Koniecznie tam zajrzyjcie i przeczytajcie czego można się po tym miejscu spodziewać. Ja powiem jedynie, że będziecie tam miały okazję nie tylko śledzić nasze liftonoszkowe zmagania, ale również (przede wszystkim!) brać udział we wszystkich zabawach, które organizujemy. A nowych pomysłów wciąż przybywa. Czy to będzie blog wyzwaniowy? Poniekąd. Jednak trudno go sklasyfikować, bo spotkacie tam również wywiady, artykuły i kursy. Tak więc myszki w dłoń, firefoxy z nową kartą i zapraszam zapraszam!

ps. internet explorer też jest ok :D
I Opera i Chrome też też Miraq !! :D:D

Comments

  1. lecę, pędzę, ale pod warunkiem, że działa w Operze :P

    ReplyDelete
  2. Super :))) idę pooglądać.

    ReplyDelete
  3. Byłam byłam, do obserwatorów dołączyłam :)

    ReplyDelete
  4. brawo dziewczyny! to do dzieła :)

    ReplyDelete
  5. a OPERA?? I CHROME? Nie zapominaj o najlepszych!! :PP

    ReplyDelete
  6. Byłam, do obserwatorów się zapisałam i czekam na więcej. Powodzenia

    ReplyDelete
  7. gratuluje, a do obserwatorów już się wpisałam. Z chęcią będę śledzić wasze poczynania

    ReplyDelete
  8. Super, że powstał blog Listonoszek, będę śledzić.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts