Candy!!



Witajcie! Dziś melduję się z zapowiadanym candy. Kilka dni temu na zlocie swoją premierę miały grandżowe papiery projektu Piekielnej Owcy. Jestem ich wielką fanką, więc tym bardziej zachęcam Was do udziału. Zgarnąć można obie kolekcje. Łącznie rozdajemy 6 zestawów papierów i masę różności o wartości ok 150 zł :)

Zasady są proste:
1. Wstaw u siebie na blogu poniższy banner podlinkowany koniecznie do TEJ notki na blogu sklepowym. Osoby bez bloga prosimy o wpisanie w komentarzu adresu e-mail
2. Pozostaw komentarz pod tą (tu, na tym blogu) notką.
3. Jeśli jesteś obserwatorem Bloga sklepu CraftHouse zostaw drugi komentarz, aby zwiększyć swoje szanse w losowaniu.
Dodatkowo zapraszam Was na bloga sklepowego, bloga Moriony, Piekielnej Owcy i Zuzy - tam również możecie wygrać taką samą nagrodę i nie tylko. Każdy może wziąć udział w candy na wszystkich blogach, więc szanse na wygranie każdy ma razy 5.
Losowanie 9 lipca na każdym z 5 blogów.

A oto banner do umieszczania na Waszych blogach:


Nagrody do wygrania na tym blogu to po jednym zestawie z nowych kolekcji:


I jeszcze kilka przydasiów ode mnie.

Comments

  1. Szybciutko się ustawiam licząc na szczęście:)

    ReplyDelete
  2. o mamusiu jakie piekne!!! cudne sa że napatrzec sie nie mozna

    ustawie sie

    ReplyDelete
  3. ustawiam się czym prędzej! (:
    i zapraszam na moje candy :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. że też mi umknęły na zlocie te papierki!

    ReplyDelete
  6. jeju, jeju czekajcie na mnie, ja też chcę!!! :):)

    ReplyDelete
  7. ale cuda! ustawiam się oczywiście!:)

    ReplyDelete
  8. obserwatorem jestem:) więc drugi komentarz!

    ReplyDelete
  9. obserwuję, więc podwajam swoją szansę ;)

    ReplyDelete
  10. Czekałam na te papiery :)

    ReplyDelete
  11. Ustawiam się, oczywiście, bo papierki cudne...:)

    ReplyDelete
  12. Jestem obserwatorem bloga- liczę na szczęście:)

    ReplyDelete
  13. Obserwuję więc piszę się drugi raz

    ReplyDelete
  14. Ależ kusicie - dołączam do kolejki :)

    ReplyDelete
  15. I oczywiście do spragnionych inspiracji obserwatorów też się dopisuję

    ReplyDelete
  16. Dla takich papierów warto postać w kolejce :)

    ReplyDelete
  17. Ja też się dopisuję :)

    ReplyDelete
  18. I z podziwem obserwuję ;)

    ReplyDelete
  19. I jeszcze raz.
    Papierki są naprawdę świetne. Mam oba zestawy i szkoda mi je ciachać :)

    ReplyDelete
  20. obserwuję więc i drugi komentarz

    ReplyDelete
  21. Również się dopisuję :)

    ReplyDelete
  22. o mamo jakie one piękne!!! info na pasku bocznym.

    ReplyDelete
  23. komentarz nr 2-obserwuję:)

    ReplyDelete
  24. Ja również się zapisuję:)

    ReplyDelete
  25. I dodane do obserwowanych;)

    ReplyDelete
  26. Szanse trzeba wykorzystać, więc się ustawiam... ale chętnych też pewnie będzie mnóstwo.

    ReplyDelete
  27. nie pominę cukierków ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. Również stanę w kolejce
    Informacja na pasku bocznym
    http://mojrelaks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Obserwuję już czas jakiś...

    ReplyDelete
  30. I jako obserwator

    Informacja na pasku bocznym
    http://mojrelaks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  32. śliczności:)ustawiam się w kolejce

    ReplyDelete
  33. Z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    ReplyDelete
  34. I korzystam z drugiej szansy :)

    ReplyDelete
  35. no to próbuję po raz pierwszy;)

    ReplyDelete
  36. I zapisuję się drugi raz :)

    ReplyDelete
  37. tutaj też spróbuję ;)

    ReplyDelete
  38. i jeszcze raz :P Bo do dwóch razy sztuka, czy coś takiego... ;)

    ReplyDelete
  39. ustawiam się w kolejce

    ReplyDelete
  40. i obserwuje oczywiście :-)

    ReplyDelete
  41. i ja się zapisuję:)Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  42. Bloga Craft House obserwuję już od jakiegoś czasu :-)

    ReplyDelete
  43. Podlinkowany banerek wstawiony w prawym pasku bocznym!

    ReplyDelete
  44. ustawiam się w kolejce

    ReplyDelete
  45. Liczę na łut szczęścia :)

    ReplyDelete
  46. oczywiście nie mogę się nie zapisać. śliczne papiery i stempelki:) przy okazji możliwość poznania więcej blogów:)

    ReplyDelete
  47. Po drugą szansę sięgam bo obserwuję od dłuższego czasu :)

    ReplyDelete
  48. Staję grzecznie w kolejce!

    ReplyDelete
  49. Drugi komentarz jako obserwującej bloga CraftHouse :)

    ReplyDelete
  50. banerek wklejony wiec ustawiam sie w kolejce:)

    ReplyDelete
  51. p mamuniu... ale Candy, oj zapsuję sie z drżącym z nadziei sercem:):):)

    ReplyDelete
  52. ... a, że jestem obserwatorem blogu sklepowego już od dawna to zwiększam tym komentarzem swoje szanse:)

    ReplyDelete
  53. i obserwatorem jestem nie od dziś :)

    ReplyDelete
  54. ustawiam się w kolejce, a nuż tu mi dopisze szczęście? papierki śliczne... :)

    ReplyDelete
  55. obserwatorem też zostałam, co mi tam ;)

    ReplyDelete
  56. Piękne papierki! cichutko wystawiam po nie rączki ;)

    ReplyDelete
  57. co tu dużo pisać - JA TEŻ jestem chętna!!!

    ReplyDelete
  58. I jako obserwator wyciągam jeszcze bardziej ręce ;)

    ReplyDelete
  59. i ja tu tez spróbuję szczęścia :-)

    ReplyDelete
  60. Melduję się posłusznie z infem w pasku bocznym :)))

    ReplyDelete
  61. A i bloga obserwuję crafthousowego :)))

    ReplyDelete
  62. i podwójnie jako obserwator:-)

    ReplyDelete
  63. JESTEM TU I jA. Pozdrowienia przesyłam przy okazji

    ReplyDelete
  64. Wpisuję się i ja. Czekam cierpliwie. Może się uda.

    ReplyDelete
  65. jestem obserwatorem crafthousika :)

    ReplyDelete
  66. Zapisuję się bardzo chętnie :)

    ReplyDelete
  67. Obserwuję crafthousowego bloga :)

    ReplyDelete
  68. ustawiam się grzecznie w kolejce

    ReplyDelete
  69. dodam, że jestem obserwatorką sklepikowego bloga

    ReplyDelete
  70. i obserwatorem jestem również;))

    ReplyDelete
  71. ja bym tutaj nie stanęła? poczekam;)

    ReplyDelete
  72. ojjjjjj;D;D;D papierki których pragnę!!!!:):):) staję i czekam;D;D;D

    ReplyDelete
  73. Obserwatorem również jestem:):):)

    ReplyDelete
  74. jaka długa kolejka!!! - wiadomo staję na końcu

    ReplyDelete
  75. Do kolejki się ustawiam:)
    scrap-olki@wp.pl

    ReplyDelete
  76. Przybywam z bloga crafthouse ;-) więc banerek już jest na moim blogu

    ReplyDelete
  77. i ja również ustawiam się do kolejki :)
    http://twory-dory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Ja również ustawiam się w ogonku:)

    ReplyDelete
  79. Należę też do grona obserwatorów:)

    ReplyDelete
  80. To ja też stanę w kolejce po te cudowności

    ReplyDelete
  81. i obserwuję również

    ReplyDelete
  82. Okazja przecudna, więc się zapisuję ;)

    ReplyDelete
  83. z przyjemnością się zapisuję

    ReplyDelete
  84. i oczywiście obserwuję

    ReplyDelete
  85. zapisuję się tutaj również :)

    ReplyDelete
  86. Oczywiście jestem chętna, przepiękne papiery :)

    ReplyDelete
  87. I jeszcze drugi komentarz, jako, że obserwuję

    ReplyDelete
  88. Jestem w obserwatorach.

    ReplyDelete
  89. Zgłaszam się ;)
    daria7ds@op.pl

    ReplyDelete
  90. Info w pasku bocznym jest :)

    ReplyDelete
  91. cudne papiery!!! oczywiście ustawiam się w kolejce :)))

    ReplyDelete
  92. cudne, więc jestem:-)

    ReplyDelete
  93. obserwuję również:-)

    ReplyDelete
  94. I ja dołączam do zabawy! Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Drugi oczywiście też zostawiam,bo obserwuję bloga CraftHouse;)

    ReplyDelete
  96. Papierki są boskie :) Ustawiam się :)

    ReplyDelete
  97. I korzystam z drugiej szansy! ;)

    ReplyDelete
  98. cuda! baner na blogu. pozdrawiam i czekam na wyniki

    ReplyDelete
  99. Candy jest wspaniałe i nie można przegapić!! Zapraszam także na moją zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    ReplyDelete
  100. Obserwatorem już jestem :)

    ReplyDelete
  101. ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście, info u mnie w pasku bocznym: http://samara84.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Obserwatorem też jestem.

    ReplyDelete
  103. Ja też staję w kolejce:
    http://malahabka.blogspot.com/2011/06/wysyp-sodkosci.html

    ReplyDelete
  104. obserwatorem też jestem

    ReplyDelete
  105. ja też chcę cudne papierki :)

    ReplyDelete
  106. i jestem juz obserwatorem :)

    ReplyDelete
  107. Ojej ile komentarzy, ale może się uda...

    ReplyDelete
  108. Obserwuje wszystkie Wasze blogi łącznie ze sklepowym

    ReplyDelete
  109. mniam, mniam staję w kolejce...

    ReplyDelete
  110. Wow ... jakie słodkości łasuch jestem wiec się zapisuje ...:)
    Papierki już podziwiałam na zlocie i żałuję ,że nie wzięłam całej kolekcji ( pieniądze gdzieś mi uciekły )

    ReplyDelete
  111. Informacja w pasku bocznym bloga jest
    http://minimysz.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. Obserwatorką także jestem :)

    ReplyDelete
  113. po cukierasy to i ja się ustawię
    alusiek7@o2.pl

    ReplyDelete
  114. i dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  115. Zgłaszam się :) Info o rozdaniu dałam tu http://whatshesdone.blogspot.com/2011/06/konkursowo.html

    ReplyDelete
  116. I oczywiscie obserwuję craft-house!

    ReplyDelete
  117. zauroczyły mnie te papiery ;)) spróbuję szczęścia :)

    ReplyDelete
  118. Ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  119. Oczywiście z przyjemnością zostałam obserwatorem :)

    ReplyDelete
  120. Piękne papiery więc ustawiam się w kolejce:)

    ReplyDelete
  121. I obserwuję oczywiście:)

    ReplyDelete
  122. Candy podlinkowane na moim blogu :)

    ReplyDelete
  123. ... jestem też obserwatorką blogu sklepowego :)

    ReplyDelete
  124. baner jest a teraz na wyniki tylko czekać... :)

    ReplyDelete
  125. a ponieważ to candy rosnącej szansy to ja właśnie mam drugą szansę podglądacza ;)

    ReplyDelete
  126. Zgłaszam się jako obserwator Crafthause...A Twój blog to od dawna podglądam bo uwielbiam Twoje prace :D

    mai mój: frogus@poczta.fm

    ReplyDelete
  127. Dopisuję się do kolejki, bo te wzory są cudne!

    ReplyDelete
  128. a bloga sklepowego obserwuję już od dawna :)

    ReplyDelete
  129. Ustawiam się w długiej kolejce po cudne papierki :) http://kreatywna-uliczka.blogspot.com/2011/06/sodkie-rozdawnictwo-vol-2.html

    ReplyDelete
  130. A teraz informuję, że sklepowy blog mam na oku :)

    ReplyDelete
  131. podglądam Wasz blog, więc zapisuję się drugi raz

    ReplyDelete
  132. I ja ustawiam się w kolejce do tych cudnośći:)

    ReplyDelete
  133. Obserwuję i zapisuję się na candy :) Pozdrawiam!!!!

    ReplyDelete
  134. Ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  135. Przyłączam się z dziką rozkoszą :)

    ReplyDelete
  136. Do podglądaczy też się przyłączyłam.

    ReplyDelete
  137. Czy nr 185 będzie szczęśliwy?

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  138. No i jasne, że obserwuję,
    więc się znów tu zapisuję :)

    ReplyDelete
  139. matulu, jaki tłum. ale nie odmówię sobie.
    info wisi grzecznie z boku.

    ReplyDelete
  140. Piękne papiery, uwielbiam candy, więc się zapisuję.
    http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  141. Muszę te papiery mieć: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  142. Obserwuję i tu i tam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  143. i jadąc długą drogą dojechałam tutaj....ustawiam się w kolejce i zostawiam pozdrowionka!:)

    ReplyDelete
  144. no i oczywiście "zaglądaczem" jestem:)

    ReplyDelete
  145. Ustawiam się w kolejce mając nadzieję, że nie zapisałam się nigdzie poczwórnie :)

    ReplyDelete
  146. Obserwować, obserwuję... Drugi raz się więc wpisuję ;)
    http://agafia-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  147. Takie słodkości, grzech by nie spróbować:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    ReplyDelete
  148. A obserwuję już dłuższy czas:)

    ReplyDelete
  149. obserwować obserwuję długi czas.

    ReplyDelete
  150. I ja też wpisuję się na listę chętnych;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts