Gorące niespodzianki!

Dziś mam dla Was szampańską wręcz informację.
Mój sklep - matka, czyli CraftHouse (w zasadzie matką jest tu Zuza) rozwija się w zastraszającym tempie, a na zlocie, czyli już w tą sobotę odbędzie się premiera naszych pierwszych crafthouseowych papierów. Ich projektantką jest przezdolna i przeurocza Piekielna Owca, czyli Olga Heldwein. Będą to dwa zestawy, w każdym z nich również elementy do wycinania. Oto zajawka i przedsmak tego co będzie można zobaczyć, zmacać i kupić na zlocie (lub zaraz po nim w sklepiku):





Mi ślina sączy się już po policzku, a Wam? :D Mam nadzieję, że spotkamy się na Zlocie 18 czerwca. Na naszym sklepowym stoisku będziecie mogli zrobić nie tylko zakupy, ale również czegoś się nauczyć: Moriony nauczy kolorowania stempli, a ja pokażę (i mam nadzieję, że same też spróbujecie) jak stworzyć samemu tło przy pomocy gessa i innych mediów.
A najlepsze jest to, że to jeszcze wcale nie koniec naszych sklepowych niespodzianek. Już niedługo kolejna świetna wiadomość :)

Comments

  1. Och jak szkoda, że mnie z Wami nie będzie :( Opiszcie mi koniecznie wszystko. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Matko, jak ja Wam zazdroszczę tych wszystkich zlotów, zjazdów, pokazów... (Czemu ja się wyniosłam tak daleko?!) I jeszcze tych piekielnie zdolnych owiec ;)Ale za to se papierki kupie w dużej ilości! Ha!

    ReplyDelete
  3. Papierki cudne, już łapki zacieram :) Strasznie żałuję, że mnie nie będzie na zlocie.. ehh

    ReplyDelete
  4. To ja czekam; na "po zlocie".

    ReplyDelete
  5. szykuj-że miejscówkę dla mnie. mam ci kilka rzeczy do powiedzenia. ha!
    i mam nadzieję, że szykujecie większą partię tych papierów.

    ReplyDelete
  6. Mi też ślinka kapie:) Do zobaczenia na zlocie:)

    ReplyDelete
  7. ale świetne są te papiery! niesamowite:)

    ReplyDelete
  8. a myślałam, że Czekolina coś nowego wytworzyła dla pospołu :)) hihi no już się nie mogę doczekać tego tła@

    ReplyDelete
  9. hahah jak tak samo jak Szpinak xD
    A pappry o gad do schrupania!!!

    ReplyDelete
  10. Papiery ,,,zjawiskowe,marzenie!

    ReplyDelete
  11. ehhh mnie też nie będzie na zlocie:( bu...

    ReplyDelete
  12. wpadnę chyba na godzinkę albo dwie to będę sobie mogła pooglądać Czeko na żywo :)

    ReplyDelete
  13. Buuu... wszyscy o zlocie a mnie przez tą głupią sesję nie będzie...;(
    Papiery świetne! Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  14. A ja już je mam , byłam na zlocie i kupiłam i.......szkoda mi je pociąć ...są boskie.
    I na kursiku też byłam ....świetny polecam ....trochę się pobrudziłam...ale było warto :)
    Pozdrawiam cię i już się nie mogę doczekać twojego opisu zlotu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts