6/06/2011

Wyniki candy.

Ilość wpisów pod postem z candy po prostu mnie wbiła w ziemię :)) Straaasznie się ucieszyłam, że spodobały Wam się nagrody. Niestety wygrać może tylko jedna osoba i już przechodzimy do losowania. Oczywiście pomógł mi random, bo z wycięciem losów byłoby o wieeele dłużej :))


Liczyłam żmudnie, potem zdałam sobie sprawę, że można to zrobić szybciej :))
Zwycięża Katka. Gratuluję serdecznie i czekam na kontakt mailowy przez 48h, później ewentualnie wylosuję inną osobę.

Mam niedosyt, że tylko jedną z Was mogłam wylosować. Dlatego już zapowiadam niebawem następne candy :)) Tymczasem zapraszam też do udziału w naszych zabawach z Liftonoszkami, bo tam do wygrania również bardzo podobna nagroda. Szczegóły na końcu tej notki.
I dziękuję za wszystkie ciepłe życzenia pod postem z candy :**

Aby nie przedłużać pokazuję dziś już tylko dwie ostatnie prace. Jedna z nich może Was zaskoczyć charakterem. Jest to layout świąteczny, ze zdjęciami z Wigilii. Wreszcie część z nich doczekała się oprawy. Reszta czeka na to aż zrobię album, na którym mam już nawet przygotowaną choinkową bazę ze Scrapińca :D


Jest to oczywiście lift pracy w ramach Liftonoszowania :) O tu szczegóły.

Kolejna praca jest już drugą, jaką wykonałam dla DT Craft House i coraz bardziej cieszę się, że zostałam zaproszona do tego świetnego zespołu. Na blogu CH dokładnie opisałam sposób wykonania tego taga, radząc przy okazji jak używać gessa.


Pozdrawiam bardzo serdecznie Was kochane! Dziś zamierzam scrapować do nocy, a co! :))

12 comments:

  1. świetne prace! szczególnie tag mnie urzekł :) tak już mam ;)

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe są twoje prace..Gratulacje dla zwyciężczyni-pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. ach no myślałam, że jednak dasz się namówić na przekupstwo ;) :)))

    ReplyDelete
  4. dziękuję za Candy zabawę, a zwyciężczyni- gratuluję

    ReplyDelete
  5. dzięki za candy:) prace są przepiękne! tag zachwyca! :)

    ReplyDelete
  6. tag jest obłedny!!!
    ech szczęściara z tej Katki...
    Katko gratuluję wylosowania:)

    ReplyDelete
  7. Gratuluję, gratuluję:)

    ReplyDelete
  8. Gratulacje Katka :)
    a prace fantastyczne :)...jak zawsze :)

    ReplyDelete
  9. dziękuję bardzo bardzo serdecznie za tą fantastyczną zabawę :) sprawiłaś mi niesamowitą niespodziankę :*
    prześliczny tag :)

    ReplyDelete
  10. Prace śliczne! :)
    Gratuluję Katko cudnej nagrody:)

    ReplyDelete
  11. świetny scrap, udało Ci się uchwycić klimat:)
    tag też jest piękny:)

    ReplyDelete

Blog Archive