Miejsce mojej Mamy.

Dziś bez zbędnych wstępów i przedłużania. Nie będzie zdjęć ani ściskających za serce historyjek. Tym razem zaproszenie.
Niestety nie na wysokoprocentową imprezę, ale w miejsce bardziej dla duszy, oka i reszty zmysłów.

Zapraszam Was na stronę mojej mamy, która pięknie maluje farbami olejnymi. Można pooglądać, "złapać" kontakt, kupić przy pomyślnych wiatrach, pozachwycać się i wracać niejednokrotnie. Przynajmniej ja tak zawsze robię, gdy tygodniami nie ma mnie w domu i mogę oglądać co nowego namalowała jedynie przez internet :)

Oto adres: krzyminska.netgaleria.eu

Comments

  1. Gratulacje dla mamy! Już wiem po kim odziedziczyłaś artystyczne zacięcie :)

    P.S. Przepraszam za opóźnienie... do końca tygodnia muszę już trafić na pocztę

    ReplyDelete
  2. Już tam biegnę z ciekawością,
    bo jeśli jabłko padło nie daleko od jabłoni,
    to na pewno warto...:-))

    ReplyDelete
  3. Piękne obrazy, świetne klimaty- z pewnością Twoja Mama jest pogodną osobą... Lubię malarstwo- mam siostrę,która maluje i jest mi ten temat bliski:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Ooo.... Dziękuję za namiary. Ochoczo tam podpatrzę Dzieła Mamy!
    -Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. jaka mama, taka córa :)

    wpadniesz na candy? :)
    http://by-lejdi.blogspot.com/2011/07/cuksy.html

    ReplyDelete
  6. Zajrzę na pewno, bo talent i gusta na pewno rodzinne...

    ReplyDelete
  7. No to już wiadomo po kim Ty taka zdolna jesteś! W oko wpadły mi sceny rodzajowe, uwielbiam takie kolorowe obrazy i te klimatty :)

    ReplyDelete
  8. Cudownie twoja mama maluje !!! Nenufary jak u Moneta :) No to teraz wiem po kim masz talent :) Ja nie wiem po kim mam ciągotki plastyczne (pewnie mnie bocian taką przyniósł);)

    ReplyDelete
  9. ;-) o Czekolina jakby to powiedzieć talent wyssałaś z mlekiem matki;-)) Piękna cała galeria;-)
    Buziaki;-)

    ReplyDelete
  10. Nenufary jak u Moneta... Cudo! Zazdroszczę :) Moja mama za to modelowo potrafi zmalować przepyszny obiad (Twoja pewnie też :))
    Zapraszam do mnie na łososia w czekoladzie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts