Wpadam razem z wiatrem.

Dziś wpadam tu przelotem, bo w trakcie maratonu scrapowania. Dla mojej kochanej Mireczki stworzyłam mini-album z jej rodzinnego wyjazdu nad morze. Mam nadzieję że bałagan, przekładki w formie folii pokolorowanej alkoholami i skrytki na journaling będą tym co jej się spodoba. Ja przy pracy miałam masę przyjemności. Tu pokażę Wam mozaikę, a całość do wnikliwego obejrzenia na blogu sklepu CraftHouse bo na produktach stamtąd powstał:



Wczorajszy wieczór, a w zasadzie noc spędziłam na równym docinaniu papierów z nowej, przepięknej kolekcji Karoli Witczak. Udało się! :)



A moje zakładki już podskakują szczęśliwe, że tak wiele z Was miało na nie ochotę :) Losowanie przeprowadziłam sprawiedliwe randomem, wierzcie mi na słowo, bo wgranie screenshotów mogłoby mnie wyprowadzić z równowagi do końca, po dzisiejszym poranku z "kopiuj" "wklej" :D
O adres na maila widocznego po prawej proszę Jyoti i Urszulę Jaworską! :)

Oo, chciałam jeszcze dodać że w piątek nie mogło mnie zabraknąć pierwszego dnia funkcjonowania sklepiku ScrapStudio! W dodatku byłam w doborowym towarzystwie Owcy, Moriony i ich pociech. W dodatku kolejny raz miałam przyjemność spotkać się z Dorotą. Do poczytania o sklepie więcej jest tu.
Pozdrawiam gorąco i dziękuję za wszyyystkie komentarze pod poprzednią notką!

Comments

  1. ja tak ogolnie a nie tylko na temat ostatniego posta..... JESTEŚ WIELKA..........

    ReplyDelete
  2. Świetny album , taki kolorowy:)

    ReplyDelete
  3. Piękny album! Świetne rzeczy! :)

    ReplyDelete
  4. Fajniutki album, wspaniała pamiątka z wakacji!

    ReplyDelete
  5. Album jest nieziemski! Mistrzostwo! Notes niezwykle uroczy :) Zakładki żałuję ;)

    ReplyDelete
  6. piękny i inspirujący!!!

    ReplyDelete
  7. Albumik super, taki bardzo Twój :) A notes mam wrażenie zupełnie jak nie Twój, ale też super ;D Śliczny i romantyczny :)

    ReplyDelete
  8. czy mówiłam już że Cię Uwielbiam????????????

    ReplyDelete
  9. Bardzo mi przykro, ale właśnie przyznałam Ci wyróżnienie ahaha :D
    Zapraszam po odbiór do mnie na bloga! :*

    ReplyDelete
  10. Powiem tylko jedno : super, super!

    ReplyDelete
  11. Rewelacyjny ten albumik!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Dostałaś wyróżnieniem :P Jeśli masz ochotę, zapraszam po odbiór.

    ReplyDelete
  13. Rzeczywiście, w życiu bym nie zgadła, kto zrobił ten notes, ale za to album jest rozpoznawalny z dwustu metrów :)

    ReplyDelete
  14. Odnośnie komentarza u mnie: tak, jest to raczej maleństwo; jestem u teściów i jestem ograniczona materiałowo. Jedynym kawałkiem tektury, jaki udało mi się znaleźć, było pudełko po wedlowskich baryłkach i udało się z tego wykroić kartkę 9x11 cm.

    ReplyDelete
  15. Czeko, jak Ty mnie ciągle zaskakujesz. album jest megaaaa. jak ja bym chciała tak oprawiać wakacyjne foty. ach, ach, ach

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts