8/03/2011

Czekoczyna obnażona.

Dziś nie będę się zbytnio rozpisywać, a nawet w ogóle. Bezwstydnie będę pokazywać!

Po pierwsze layout dla CraftHouse odrobinę bardziej grandżowy niż moje ostatnie prace. Ale przyjemności miałam przy jego tworzeniu morze!



Po materiałoznawstwo zapraszam na bloga sklepowego. Na zdjęciu od Agnieszki-Anny tajemniczo swe lico prezentują Wolfann i Drycha :)

Jest jeszcze drugi scrap do pokazania. Dziś na liftonoszkowym blogu w pełnej ekscytacji gościmy Karolę Witczak, która razem z nami zabawiła się w liftowanie. Zaproponowała przepiękną pracę Belindy Venables. (do obejrzenia na blogu liftonoszek, tam też zapraszam po prace Karoli i reszty "grupowiczek")
Ja z liftem poradziłam sobie tak:



Dwie prace kompletnie różne, ale obie tak samo przyjemnie mi się robiło :)

I jako trzeci pokażę Wam notes, który zmajstrowałam kilka dni temu również dla CraftHouse:



Do rozkminek tu. :D

A na koniec mała reklama, bo jakoś tak cichutko tam :D Na CraftArtwork już od kilku dni wisi moje nowe wyzwanie na wakacyjny journal - codziennik. Zapraszam tu do zabawy, może ktoś jednak się skusi?

13 comments:

  1. wow, wszystkie prace wyszły rewelacyjnie:))) a notes urzekł mnie najbardziej:))) pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  2. Mi się najbardziej pierwszy skrap, już pisałam zresztą, ale jeszcze powiem, że i tytuł jest do ukradzenia po prostu, więc kradnę sobie na zapas (w razie, jakbym miała jakieś zdjęcia z twórczej pracy).
    Wszystko pozostałe też ekstra! Uwielbiam śmieciowanie!

    ReplyDelete
  3. każda praca, ma w sobie to coś:) Gratuluję:)

    ReplyDelete
  4. ja absolutnie lowe lowe drugiego scrapa! Magiczny! Zdjęcie wspaniałe!

    ReplyDelete
  5. Kapitalne prace, wszystkie bez wyjątku:)

    ReplyDelete
  6. Jestem zawiedziona, że nie ma kolejnej ekscytującej opowieści :( Ten drugi skrap to rozpływająca się w ustach czekolada truskawkowa z wedla. :D

    ReplyDelete
  7. Jestem Twoją fanką;-))) kocham te scrapy;-)))

    ReplyDelete
  8. to ja się wybiję :P notes z całej trójki najbardziej poruszył moje zatwardziałe serce :D

    ReplyDelete
  9. Wszystkie prace genialne, ale....ten pierwszy scrap to przestępstwo! Stwarza zagrożenie dla mojego otoczenia - oczu nie mogę od niego oderwać!!!!

    ReplyDelete
  10. drugi scrap... jest idealny pod każdym względem czekolino!!! zakochałam się w nim!

    ReplyDelete
  11. wow
    wszystkie prace genialne :)
    ale pierwszy scrap mega :D

    ReplyDelete
  12. Fantastyczne prace!!!
    Te wszystkie warstwy, sznurki, zagniecenia, szarpania, chlapania... rewelacja :D
    :*

    ReplyDelete
  13. notes powala! :) niby śmieciowy, a wszystko ma swoje miejsce, wszystko idealnie pasuje ;))

    o scrapy to już w ogóle... - cudne!

    ReplyDelete

Blog Archive