Kolejny raz upgrade.




Na blogu sklepu CraftHouse kolejny raz wspólnie alterujemy przedmioty z "wszystko po 5zł". Tym razem naszym zadaniem było upgradeowanie niewielkiego, okrągłego, drewnianego pudełeczka.









W mojej pracy chciałam połączyć sporą dawkę surowego wintydżu z odrobinką shabby. Wyszło mi pudełko na skarby, w którym postanowiłam przechowywać drobiazgi z duszą. Na wieczku również zmieści się jeszcze jakiś malutki element, który wyjątkowo złapie mnie za serce. A może nawet nie jeden. Do oklejenia pudełka użyłam skrawków papierów z obu kolekcji PiekielnejOwcy i dużej ilości gesso, znalazł się również ten papier.
Zapraszam na bloga sklepowego po dawkę inspiracji od dziewczyn z DT.


Przypominam też że na blogu trwa nabór do DT i zachęcamy do zgłaszania się wszystkie twórcze dusze.

Comments

  1. chcesz mnie przyprawić o wytrzeszcz oczu ;) ?
    diabelnie genialne!!!

    ReplyDelete
  2. Czeko, genialne pudełeczko - esp. szpuleczka :D

    ReplyDelete
  3. ile tu detali! rewelacyjna szata dla pudełeczka:)

    ReplyDelete
  4. strasznie mnie urzekło!!.. zwłaszcza ta plątanina sznurków...boska:))

    ReplyDelete
  5. :) ale cudo:) jesteś genialna:)

    ReplyDelete
  6. o rany... zbieram szczękę... wow!

    ReplyDelete
  7. Rewelacja!!! Stary śmieciarz z powołania Ci to mówi ;-)

    ReplyDelete
  8. Jest przepiękne!! Robi wrażenie i to ogromne!! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. zakochałam się w tym pudełeczku ....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts