10/11/2011

Pastele z charakterem.

Podniecenie, ekscytacja, strużka potu z emocji, niecierpliwość - to wszystko czuję pisząc tą notkę. A winowajcą jest jak zwykle Piekielna Owca, czyli Olga Heldwein. A wiadomo, że jeśli wymieniam nazwisko to szykuje się coś grubszego. Lada dzień przed nami premiera kolejnej kolekcji papierów projektu tej zdolnej scraperki. Oto co przed nami - malutka zajawka:


Czy widzicie to co ja? Te piękne, lekkie ale z charakterem pastele? Osobiście naprawdę nie mogę się doczekać i już planuję layouty :D A najlepsze jest to, że na kolekcji papierów się nie kończy, bo przed nami również dodatki do kolekcji w rozmaitej postaci. Po szczegóły o Foggy Dreams zapraszam tu i do odwiedzin w ogóle zapraszam też bo będzie na pewno coś słodkiego ;)

A wracając do tematu z poprzedniej notki to naprawdę zaskoczyłyście mnie tą chęcią zagospodarowania swojej ściany moim kolażem i wbitymi hakami :D Bardzo jest mi miło, rozpuszczam się z przyjemności. Nie pozostaje mi nic innego jak wieczorna schadzka z panem randomem:


Blejtram ślę (a może podaję przy kawce?) do wyjątkowej urody Drugiej Szesnaście :D

11 comments:

  1. przegapiłam, przegapiłam, przegapiłam!!!!!
    o ja GŁUPIA!!!!!

    ale, że do mojej Ulubionej trafił- to sobie jakoś spróbuję wybaczyć...:*

    ReplyDelete
  2. nie.może.być!!!!!!!!!
    ale z tym gwoździkiem to nie metafora i poetyckie lizusostwo, jeno sama prawda.
    Czeko, co za finał jednego z najtrudniejszych dni w tym roku...
    dziękuję....................................

    p.s. chciałabym przy Kawce. ;)

    ReplyDelete
  3. Aaaa niech to :P

    Ale, że takie mało mroczne papiery to jestem zaskoczona, nie wiem, ale nick Piekielna Owca zobowiązuje, więc pewnie stąd.

    Oczywiście boskie stalóweczki i rower mmm, już nie mogę się doczekać co z nich stworzysz :D

    ReplyDelete
  4. o kuźwa czeko powtórne losowanie !!!!!!! ja nie zauwazyłam ze rozdajesz tego blejtrama :(

    ReplyDelete
  5. i wcale nei sa takie mało mroczne to tylko zajaweczki one są takie pastelowe takie z pazurkiem takie inne takie moje inaczej :D

    ReplyDelete
  6. aaa i jeszcze ja na tą kawke z 2:16 też bym sie chciała wprosić , tak bardzo bardzo bym chciała.....

    ReplyDelete
  7. Nie wierzę!!! taka krótka notka??? Ej, czuję niedosyt :>

    ReplyDelete
  8. Jak to się stało że przegapiłam cukierasy!! Buuuu:(:( Gratulacje dla drugiej szesnaście:) Ten kolaż obłędny jest! Mam jakieś podobrazie i aż mnie kusi żeby sobie też taki kolaż ARTystyczny popełnić:D

    ReplyDelete
  9. Ps. A papiórki zajebiste!

    ReplyDelete
  10. Te papiery mnie urzekły! Zazwyczaj winatżowe klimaty mnie nie jarały, a tu proszę: pyk i poszło. Już zacieram rączki.
    Zastanawiam się kiedy ujrzę coś Twojego projektu. Masz do tego talent i czekam, aż jakiś producent papierów się na tym poznał i Ci coś zaproponował... :D

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Blog Archive