Wieszak w roli głównej.


Minęło wiele dni zanim odrzuciłam wielkie marzenia o znalezieniu w sklepie "wszystko po 5zł" wyjątkowego skarbu i to w dodatku w kilku egzemplarzach. W końcu uznałam swoją porażkę i padło na zestaw drewnianych, dziecięcych wieszaków. Długo myślałam jak go zalterować aż w końcu pomyślałam, że to będzie dobre miejsce na rozmaite zawieszki. Wieszak zmieniłam dosyć skromnie: okleiłam stronami z książki i nierównomiernie pokryłam gessem. Jako zawieszek użyłam starego klucza na koronce, kryształku, ozdobnego guzika, małego biżuteryjnego kluczyka. W akrylową zawieszkę wsunęłam motyla wyciętego z papieru ButterflyGarden, a krawędzie pokryłam metaliczną farbką w kolorze miedzi. Przypięłam  także zdjęcie, które jakiś czas temu sobie kupiłam i od razu bardzo polubiłam. Wszystkie zawieszki nawlekłam na sznurek, którym owinęłam wieszak.


A efekty pracy Moriony, Zuzy i Owcy oraz jak wyglądał wieszak przed są tu. Zajrzyjcie koniecznie bo można tam też wygrać taki sam wieszak z garścią przydasi, które tym razem wysyłam ja.

Comments

  1. Pięknie zalterowany wieszak!
    Cudowna ozdoba domu!
    Pozdrawiam!:-)

    ReplyDelete
  2. no i co gadasz głupoty, skoro znalazłaś w sklepie wyjątkowy skarb. niby zwykły wieszak, a teraz wygląda jak dekoracja za kilka stówek :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo pomysłowa ozdoba. Tak sobie pomyślałam, że fajnie chyba wyglądałyby obrazki zawieszone na wieszakach zamiast na gwoździkach, dzięki za inspirację!

    ReplyDelete
  4. jest genialny w swej prostocie!!!!:))))

    ReplyDelete
  5. Świetny klimat stworzyłaś;-)

    ReplyDelete
  6. Ale fajowo!!! Pomysł jest świetny i godny naśladowania:)

    ReplyDelete
  7. Ależ klimatyczny!!! Cudny! Absolutnie uwielbiam to zdjęcie...zawsze kiedy widzę takie stare fotografie to się zastanawiam kim były te osoby, co robiły, gdzie mieszkały...

    ReplyDelete
  8. WOW!!! cuuuuuuuuudny!!! fantastyczny pomysł!

    ReplyDelete
  9. Mniej znaczy więcej, bombowy!

    ReplyDelete
  10. Czeko to jest tak niesamowicie kliamtyczne, że aż poraża! boskoooo!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts