Codzienność trzynastego...


Dziś 13, czyli kolej na upgrade razem z dziewczynami z DT CraftHouse. Nie tylko tym razem 13 okazała się dla mnie pechowa i porażka sromotna. Kiedy dostałam segregator do upgrade'owania, pomyślałam że nic łatwiejszego i że na wyższe wierzchołki już się wspinałam (patrz latarnia ;p). Okazało się jednak, że poległam absolutnie:


Nie ma się czym chwalić, więc nie będę. I to że użyłam Różowych Mglistych Snów też nie przyniesie im sławy. Za to zachęcam abyście udały się na bloga sklepowego, tam o wiele przyjemniejsze dla oka prace.

Znacznie milej pracowało mi się jakiś czas temu w wędrownym żurnalu Pasiakowej. Temat "codzienność" dał mi duże pole do interpretacji. Strona wygląda tak:



Teraz przyszła kolej na losowanie szczęśliwego numerka z posta tydzień temu. Pytanie nie było trudne, tylko ja jak zwykle jęczałam niepotrzebnie, że na pewno nikt się nie połapie o co mi w ogóle chodzi. Jednak jesteście niezawodne i strasznie lubię coś dawać osobom, które tu przyjdą i jeszcze im się chce zostawić komentarz. Za komentarze pod każdym postem jeszcze raz bardzo dziękuję, sprawiają tyle przyjemności, że nawet trudno to opisać.

W losowaniu wzięło 16 dziewczyn, a wylosowany numerek to:


Czyli Agi!
Proszę koniecznie o adres na maila :))
A Pampuchowi dziękuję za świetną radę, na pewno wykorzystam.

A ja już znikam. W trakcie zaawansowanych robót jest mój jesienny album, bo jak wiecie z poprzedniego posta zdjęcia już mam. Ostatnio udało mi się upolować chyba jedno z ostatnich słońc i przepiękne kolory liści. Album będzie bardzo kolorowy! A to na przystawkę: :)



Comments

  1. Segregator jest w porządku, nic do niego nie mam ;) Wpis natomiast można włożyć na półkę pt. bosko. Podoba mi się i to baaaardzo!! Jest genialny :D

    ReplyDelete
  2. kochana! Zupełnie nie wiem co chcesz od tego segregatora! Jest boski! A co do losowania to nie wierzę! Może to jakaś inna Agi??;D Aaaaaleeee się cieszę!!!!! Zaraz wysyłam dane:*:*

    ReplyDelete
  3. Narzekasz... :P Nie jest tak źle :P
    Jak na moje oko jest baaardzo dobrze- segregator jest świetny :))
    Żurnalowy wpis jest boski!!!
    :*

    ReplyDelete
  4. ej, pierwsza moja myśl po obejrzeniu samych zdjęć, to że obiekt na górze jest przezajebisty, a żurnal genialny. a potem czytam, że segregator niby zły? że niby nie mam gustu? toż to obraza!

    ReplyDelete
  5. zarąbisty segregator!!! podpisuję się pod Lejdi :) a wpis totalnie obłędny!!! ślinię się, gdy patrzę na te kolory... fenomenalne!!!!
    nie mogę się już doczekać albumiku - będzie się działo :)
    buziak :*

    ReplyDelete
  6. Tak, tak, wpis obłędny :)

    ReplyDelete
  7. hello
    I love so much what you do !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts