Niedziela na ray of death.

Dziś się nie rozpiszę. Założyłam dziś rano strasznie wygniecioną spódnicę i do tej chwili się nie wyprostowała - to może być przyczyna. W takim razie pokazuję jak dużo zrobiłam.
Po pierwsze pierwsza kartka, która jest znośna dla mojej psychiki. Nareszcie odmówiłam sobie mapki i planowania. Wyszło tak:
Do poczytania o kartce i podejrzenia czego użyłam można wpaść na bloga CraftHouse

Od kiedy "zamroziłam" się w Liftonoszkach nie zrobiłam żadnego lifta. Kiedy tylko zobaczyłam nowy scraplift na Art piaskownicy postanowiłam coś z tym zrobić. Praca M.Penner bardzo mi się spodobała. Pracując z tym liftem przypomniałam sobie jaka to trudna sprawa. Niestety nie jestem zadowolona z efektu, ale cieszę się, że przez to przebrnęłam :))


Papiery to głównie CratePaper ze scrapki.pl, absolutnie uwielbiam chyba wszystkie kolekcje. :))

Tu zapraszam do oglądania pięknego oryginału który zliftowałam:


Jakiś czas temu brałam udział w pierwszej edycji "Projektu zeszyt" organizowanego przez Michelle. Moim wkładem były strony z grubej, starej książki kupionej kiedyś na spółę z Zuzą :D "Obleciałam" je lekko akwarelką i takie wysłałam do Miszelki. W zamian dostałam piękny, bardzo inspirujący zeszyt z mnóstwem różnorakich stron. Pomyślałam, że to świetna baza do art-journala i właśnie tak postanowiłam go wykorzystać. Powstały już pierwsze trzy wpisy i oto one:
Ostatni wpis powstał podczas sprzątania bałaganu na biurku po scrapie, ale nie tylko o takim bałaganie mowa :)

Acha, i jeszcze na koniec, żebyście sobie nie myślały, że u mnie to zawsze na wesoło, to spójrzcie na ray of death :D


Bo niedziela tak nastraja :D

Comments

  1. kartka jest zaje...ta :D
    pozostałe prace oczywiście też super ;)

    ReplyDelete
  2. scrap i żurnale są super! :)

    ReplyDelete
  3. ale z ciepie pracowita pszczółka :D jak dla mnie każda z tych prac jest fantastyczna! włącznie z rewelacyjnym liftem!!! :)

    ReplyDelete
  4. cudnie spożytkowałaś ten zeszyt!!:))

    ReplyDelete
  5. Eeeej, lift jest ekstra, zwłaszcza te zygzaki-grubasy świetnie się prezentuja.

    ReplyDelete
  6. Oh my, this is absolutely fabulous, totally rocks, Kasia. And the pic of the cats is hilarious :) Janna

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts