Weekendowe shorty.


Dziś tu wpadam na króciutko zaprosić Was bardzo serdecznie na pewne wydarzenie. Mam na myśli "Weekendowe Shorty" czyli półtoragodzinne warsztaty w ScrapStudiu, które będę miała przyjemność prowadzić 18 grudnia, w niedzielę.


Tematem warsztatów będzie art-journal. Podczas spotkania będziecie miały okazję poznać podstawy kompozycji, techniki pracy z mediami i poćwiczyć kolażowanie. Opowiem o swoich sposobach na art-journal, podstawowych narzędziach, bazach, trickach i sztuczkach, dzięki którym art-journalowanie stanie się przyjemnością. Podejmiemy razem trudną próbę przelania emocji na papier i wyrażenia siebie w obrazie.

W cenie warsztatu (45zł!) zawarte są wszystkie niezbędne materiały, a uczestników proszę tylko o zabranie ze sobą nożyczek, czarnego cienkopisu, kleju i opcjonalnie swoich ulubionych papierowych, lub innych drobiazgów czy wycinków. 

Będziemy pracować na materiałach ze sklepu Dekoracyjna Taśma:




Zapisywać można się przez maila: kontakt@scrapstudio.pl lub telefonicznie: 534 840 840

Po więcej informacji zapraszam tu, czyli na stronę ScrapStudia.

ps. dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią notką i wieloma innymi poprzednimi. Zwyczajnie nie nadążam Wam odpowiadać, ale miejcie pewność, że każdy komentarz jest dla mnie ogromną radością i czytam wnikliwie. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :*

Comments

  1. Kurcze! Czeko! No może i bym przyjechała do stolicy na te warsztaty! ;)

    ReplyDelete
  2. do zobaczenia (mam nadzieję). ;)
    zachciało mi się tych świetlistości.
    zachciało mi się popatrzeć na Czeko w akcji.

    ReplyDelete
  3. umrę z rozpaczy,że mam tak daleko:(((

    ReplyDelete
  4. cholercia!!! ta odległość mnie dobija....
    eh...

    gratuluję ogromiastego wyróżnienia za przepiękny jesienny album :*

    ReplyDelete
  5. DKACZEGO TAK DALEEEKOOO?? BUUUU:(( Dlaczego w 3city nikt nie organizuje warsztatów?/:((( Zazdroszczę mieszkankom stoilcy, u Was zawsze warszataty i skrapowiska...

    ReplyDelete
  6. żałuję, że nie mogłam ;-) plan warsztatów przedstawia się niezwykle ciekawie ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts