Zaklęcie na śnieg.

Grudniownikowe szaleństwo nie mogło mnie ominąć. Kiedy obejrzałam stronę Journal Your December i żurnale uczestniczek, szybko wzięłam się za robotę i pewnego późnego wieczora zrobiłam swój niewielki grudniownik. 




Mój grudniownik musiał być biały, bo inaczej sobie grudnia nie wyobrażam :) Okładka jest tekturowa, a w środku kilkanaście zwykłych i lotniczych kopert. Strony nieozdobione, bo czekają na kolejne dni. Dziś już będzie pierwszy :)) Na okładce znajdziecie papiery ILS oraz skrawki mojego ulubionego beżowego papieru z kolekcji FoggyDreams. Zdjęcie mojego grudniownika powędruje na bloga ILS, bo tam również jest miejsce na takie sprawy :d i wiele inspirujących żurnali dziewczyn z DT. Zgłaszam go też do wyzwania na blogu scrapki-wyzwaniowo, bo jest na bazie kopert.

Ostatnio przygotowałam też wpis w wędrującym żurnalu Cynki. Żurnal Cynki to jedna z moich najlepszych przyjemności w listopadzie. Przepiękne strony, nawet zapach oszałamiający. Cynka poprosiła o znalezienie inspiracji w poezji Emily Dickinson. Ja znalazłam ją bardzo szybko - w tym wierszu:

Czy moja barka poszła na dno -
Czy na sztorm natrafiła nagle-
Czy na zaklęte wyspy
Zawiodły ją posłuszne żagle?

Jakie mistyczne cumy
Zatrzymały ją - Nad zatoką
Krąży wysłany na zwiady
Posłaniec wzroku. 




Wciąż niecierpliwie czekam na śnieg, a od kiedy mamy pierwszy grudnia czekam już nerwowo. Na zewnątrz jest ponuro, dawno zapomniałam o złotej jesieni. Tu naprawdę przydałby się już śnieg. Jeśli ktoś zna jakieś zaklęcia, lub dysponuje chociażby odpowiednimi pigułkami, proszę o kontakt.

Comments

  1. już sam twój grudniownik powinien sprawić, że Snieg zaraz spadnie...cudo:)...podobnie jak wpis do journala:))

    ReplyDelete
  2. super! już się nie mogę doczekać oglądania Twoich wpisów :)

    ReplyDelete
  3. Ale wpis!! niesamowity!
    a grudniownik... aż wyglądam za okno w poszukiwaniu garstki (choćby) śniegu :)

    ReplyDelete
  4. po prostu magiczny;)zawsze zachwycam się takimi rzeczami niby z nuta przeszłosci;)i zawsze ubolewam,że sama nie posiadam równie wybitnego daru..!pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  5. cudo :************** obydwa :*

    ReplyDelete
  6. Ależ piękny grudniownik!!! Cudooooooooooo!

    ReplyDelete
  7. Świetny journal, podoba mi się jak wyważyłaś biel i inne barwy :) Ciekawa jestem co powstanie w środku!

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjny grudniownik!!!
    Wpis... fantastycznie zachlapany :))
    :*

    ReplyDelete
  9. uwielbiam!!! jest boooooooooooooooooooooski!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Cudowny grudniownik. Ale jak fantastycznie wyszła ta kolorystyka. Zwykle boję się bieli, że wyjdzie płasko i nudno a u Ciebie to cały wachlarz bieli w bieli...podziwiam. Coś przepięknego.

    ReplyDelete
  11. Kocham takie przemyślane bałaganiarstwo !

    ReplyDelete
  12. GRATULUJĘ!!!! Wiedziałam, że masz duże szanse!
    cudowny.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts