12/20/2011

Zbyt krótkie szorty.


Niedziela była jednym z najprzyjemniejszych dni jakie mi się zdarzyły. Od 11 zaczęłyśmy w ScrapStudiu Weekendowe Shorty, czyli półtoragodzinne warsztaty z journalowania. Miałam ogromną przyjemność pracować z przemiłymi dziewczynami. Poznałam kilka nowych, uroczych dziewczyn (pozdrawiam!! :D) i nacieszyłam oczy i ducha kochanymi znajomymi. Przy tym świetnie się bawiłam i sumiennie starałam się ukryć swoje roztrzepanie. Najbardziej cieszę się, że była miła atmosfera, nieoficjalna i swobodna. Mam nadzieję, że uczestniczki też tak to odebrały? :D Do atmosfery przyczynił się też w dużej mierze piękny, świąteczny wystrój ScrapStudia, który wyczarowała Dorota.
 No to teraz czas na zdjęcia:
Te piękne paluszki do 2:16 należą:




Stół był śliczny, kolorowy. Ciasteczko i aceton też się znalazły :D




Od lewej ja, Kasia,  Patrycja, Wiktoria i Justyna, Moriony, Zuza, 2:16, Dorota i Albert, MatkaWariatka z synkiem oraz Agnieszka-Anna.

Za przepiękne zdjęcia dziękuję Danielowi.

Dziewczyny, jeszcze raz baaardzo Wam dziękuję za wspólną niedzielę. Pod koniec zjawiły się jeszcze Owca i Ushii, ale bardzo uparcie broniły się przed zdjęciami. Mieliśmy też dwóch małych bohaterów, którzy byli absolutnie uroczy.

Czekam teraz tylko na Wasze strony, bo były naprawdę piękne. Możecie wgrywać je tu.
Mam nadzieję, że udało się trochę uwolnić ducha na papierze :)

Bardzo dziękuję CraftHouse i DekoracyjnejTaśmie za dostarczenie nam pięknych powodów do żurnalowego szaleństwa.

A w planach już następne warsztaty, na które też gorąco będę zapraszała.

10 comments:

  1. Kochana żałuję jak sto pięćdziesiąt,że absolutnie mam za daleko.Choć jesli podasz termin z dużym wyprzedzeniem,to może by się mi udało:).
    Póki co ,to ja poprosze o ecolinowy kurs na blogu,kompletnie nie umiem ich chyba uzywac :/

    ReplyDelete
  2. TAK TAK !!!!! My chcemy kurs na blogu!!!!!! Ja też nie pojęłam jeszcze ecoliny:/ Kochana jak ja zazdroszczę takiego super skrap spotkania...na wszystko co związane ze scrapbookingiem mam za daleko:(((( buuu:((

    ReplyDelete
  3. A mi się bardzo podobało na warsztatach, fakt były krótkie, dlatego chcę więcej :)

    ReplyDelete
  4. :))) wspaniała relacja, ekipa silna, na pewno było super - zazdroszczę! sama chciałam... czekam na kolejne :)

    ReplyDelete
  5. świetna relacja! Aż by się chciało coś zrobić!
    Mam pytanie, gdzie można kupić gesso? W każdym plastycznym?

    ReplyDelete
  6. musiało być wspaniale:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Asica, Agi dziewczyny myślę, że na pewno będzie okazja aby szorty się powtórzyły i to gdzieś bliżej Was :) A z ecolinami to żadna filozofia, trzeba próbować i eksperymentować :)
    Katka A ja Ci bardzo dziękuję za obecność - jesteś zdolna dziewczyna :)) :*
    Finn to prawda, było super! :))
    Noomiy Dzięki! Cieszę się. Gesso w dobrym plastycznym na pewno.
    Scraperka Prawda! nie potrafię zaprzeczyć. :D Pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  8. zazdraszczam...zazdraszczam...może jakieś gościnne występy?:)

    ReplyDelete
  9. Czeko umiłowana. dziękuję, że mnie pochwaliłaś. dziękuję, że nie krzyczałaś. dziękuję, że motywowałaś.
    i popatrz ino, nawet żadnej retro pańci nie wcisnęłam. :)

    teraz będę skandowała: chcę więcej! chcę więcej!

    ReplyDelete
  10. Wygląda to wspaniale, podpisuję się pod Gurianą!

    ReplyDelete

Blog Archive