Głosowanie?

To jest duża przesada, naprawdę ja to widzę, ale mój blog bierze udział w konkursie BlogRoku. 
Mój blog się cieszy, ale dla mnie jest to trochę krępujące bo żeby tu w ogóle coś zdziałać to trzeba dostać masę smsów. Sms kosztuje złotówę i zdaję sobie sprawę, że fajniej jest sobie za nią czasem kupić małe lejsy, ale gdyby ktoś miał ochotę to byłoby mi bardzo miło:


Kategoria to "Ja i moje życie", bo faktycznie na tym blogu jest ogromna część mojego życia :)
Pozdrawiam!!

{edit} Dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych. - podpowiedziała mi Aisia. No to już jest rozgrzeszenie :D

Comments

  1. :-)
    Dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.
    Chętnie zagłosuję:-)

    ReplyDelete
  2. Łał!! Faktycznie! :D Super, dziękuję :)

    ReplyDelete
  3. Nie ma co być skrępowanym, blog ma rację, że się cieszy bo na to zasługuje...a ponieważ zawsze czekam na nowe wpisy to zagłosowałam :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Twój blog w sumie ma rację.
    przeglądałam kilka dni temu listę blogów w tej kategorii i... witki mi opadły. myślałam, że będzie inspirująco, a było...hm...
    ale to dość dziwna kategoria jest: od hodowli chomików i paznokci po zwierzenia i wiersze.
    ja bym dla ciebie widziała zupełnie inną kategorię. przez duże "S". by się zaczynała.

    ReplyDelete
  5. Też w tym biorę udział tylko w innej kategorii... ale na Ciebie zagłosuję!!:] W końcu Twojego bloga lubię duuużo bardziej niż swojego:P

    ReplyDelete
  6. z reguły w esemesowych głosowaniach udziału nie biorę, ale akurat konto doładowałam więc głos posłałam ;) powodzenia!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts