Odrobina zimy i wiosny.


* * *

Zdjęcia zimowe, a ja już szykuję się na wiosnę. Przed nami marcowa scrapowa super-impreza Skrapowisko w Łodzi!

Odbędą się tam moje warsztaty "Emocje na papierze" trwające prawie trzy godziny i to w promocyjnej cenie :) 

Szczegóły tu oraz w zakładce po prawej stronie bloga "warsztaty".


Wiem, że do wiosny jeszcze daleko, ale chętni już mogą się zapisywać wysyłając mail pod adres czekoczyna@gmail.com

Przypominam, że to już ostatni dzwonek by zapisać się na Weekendowe Shorty, które odbędą się 29 stycznia w Warszawie. Wciąż są wolne miejsca! Szczegóły również w zakładce "warsztaty".

Comments

  1. ooo jaaaaaaaa szkoda, że tak daleko mam:( :) z pewnością będzie wspaniała zabawa i tego życzę wszystkim uczestnikom!:)

    ReplyDelete
  2. moja ty gwiazdko :) a ja już widze ten oszroniony album pełen oszronionych zdjęć;

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że Łódź tak daleko, ale kiedyś, jak będę duża i bogata, to przyjadę, a teraz zapraszam do Krakowa albo Opola :D
    Dzisiaj jestem szczęśliwa (zdałam egzamin, chociaż raz udało się szybko i bezboleśnie:P), więc wysyłam smsy na blogi, na które uwielbiam zaglądać, przed chwilą poszedł jeden o treści A00739 ;)

    ReplyDelete
  4. ;-) super wiadomość;-) właśnie zdjęcie już do oscrapowania;_)
    Uściski;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts