1/27/2012

Scrap na mróz.

ScrapSupport - taką wymęczyłyśmy nazwę - Ja, Moriony, Zuza i Owca, dla wszystkich naszych poczynań skrapowych, dzięki którym mobilizujemy się wzajemnie do twórczego działania. Tą niezbyt błyskotliwą, ale trafną nazwę wymyśliłyśmy głównie na potrzeby stworzenia grupy na flickr, w której możemy pokazywać sobie nawzajem nasze prace. Zapraszam Was do zajrzenia do naszej galerii. Aktualnie sobie liftujemy, ale przeczuwam nowe atrakcje, bo dziewczyny są bardzo pomysłowe :D
Zuza zaproponowała nam do zliftowania tego losa autorstwa Sashy Fariny. Przyznam, że lift wyszedł mi słaby, jest to raczej luźna inspiracja i kolejny raz postanowiłam spróbować c&s. Zawsze podziwiam takie oszczędne scrapy, a samej jest mi trudno osiągnąć dobry efekt. Tym razem wyszło tak:


Jako bazowy papier wykorzystałam Grunge loves blue, z kolekcji którą nadal możecie kupić po obniżonej cenie i wspaniale nadaje się do zimowych prac.

I na koniec jeszcze to, bo bardzo ostatnio polubiłam:

10 comments:

  1. A mi się bardzo podoba.:D :)

    ReplyDelete
  2. Mi też się podoba. :)

    ps: polecam "blue jeans" Lany del Ray

    ReplyDelete
  3. To już zakrawa na sztukę przez duże "SZ". Niby scrapbooking ,ale jednak coś ..głębszego.
    nie mam konta na flircyku :( nie pooglądam reszty:(

    ReplyDelete
  4. Olina, Enthia Dzięki :)
    free-soul To koniecznie załóż konto, jest darmowe i na flickr można znaleźć wiele inspiracji. Jeśli masz problemy z rejestracją napisz na mojego maila, chętnie Ci pomogę :) I dziękuję za komplementy :)

    ReplyDelete
  5. Cool LO!

    And I'm also in love with Lana Del Rey for several months ))

    ReplyDelete
  6. czeko! Genialnie!!!!!! :)

    ReplyDelete

Blog Archive