Śnieg mnie omotał.

Przyznam się Wam szczerze, że miałam ostatnio, przez kilka dni pustkę w głowie. Jakby mi ktoś do ucha włożył słomkę od drinka i pociągnął przez nią z całej siły wszystkie ostatnie ślady normalnego myślenia. Jeśli potem wypluł to spoko, przeżyje. Ale jeśli połknął to mógł nie dotrwać do nocy, bo czasem miałam w głowie kompletne głupoty i to ciężkiego kalibru. 

Jednak teraz przyszła zima i śnieg otworzył mi jakieś klapki w mózgu. Okazało się, że inspirację można pochłaniać całą paszczą z natury. Wcześniej nigdy by mi to nie przyszło do głowy. Nie wiem jak długo będzie trwała w tym roku śnieżna zima, więc postanowiłam ją uczcić. Zawsze podobały mi się zabawy w one photo a day, ale dla mnie to było zbyt wiele - wiedziałam, że nie podołam czasowo. Więc wymyśliłam sobie swoją własną zabawę na cztery pory roku Jeden tydzień w zdjęciach. Dziś zaczynam z pierwszym zdjęciem i myślę, że nie ma możliwości abym nie wytrwała przez 7 dni :)


Nie jestem najlepsza w pięknych i artystycznych zdjęciach, więc czasem mogą być po prostu nieciekawe. Ale staram się, no i na koniec na pewno powstanie zimowy album :) 

Tak jak pisałam, śnieg inspiruje i nie potrafię odczepić się od zimowych kolorów. Dlatego właśnie w takich powstał mój nowy scrap, który jest liftem przepięknej pracy Finn w ramach zabawy na blogu sklepu scrapki.



Ania zawsze bardzo mnie inspirowała i na pewno nie raz było to widać w moich pracach. Cieszę się, że ponownie mogłam spróbować jej stylu, tym razem może w odrobinę innym wydaniu.

A na blogu CraftHouse rozpoczęła się świetna zabawa - tydzień z EchoPark. Każdego dnia nasz DT będzie prezentował Wam prace wykonane na produktach tej firmy, a dodatkowo w sklepie znajdziecie zniżkę na wszystkie kolekcje EP. Zachęcam Was do śledzenia bloga sklepowego, bo pod koniec tygodnia pojawi się tak konkurs :)

Tymczasem znikam i wracam tu jutro z następnym zdjęciem zimowym. :)

Comments

  1. Szczęka mi opadła!Scrap jest cudowny!Szalenie mi się podoba!;))Kolory,chlapania i ten dół..świetne.

    ReplyDelete
  2. Świetna praca! Przez dobór chłodnej kolorystyki bardzo świeża. Widać, że ten pozorny bałagan jest bardzo przemyślany- dodatki są fajnie dobrane. Podobają mi się te chlapnięcia farbką- dodają pracy charakteru.

    ReplyDelete
  3. cudowne zdjęcie i scrap! :)
    buziak!

    ReplyDelete
  4. Jak cudnie, nie lubię zimy, właśnie mnie skręca z zimna, ale chętnie pogapię się na scrapa, jest boski!
    Jedno zdjęcie dziennie, to i tak nic, na zajęciach z performancu miałam o takim gościu, który przez rok (chyba przez rok, jeśli nie dłużej) robił sobie zdjęcie co godzinę :D No ale zajmował się tylko i wyłącznie tym.

    ReplyDelete
  5. podoba mi się pomysł z siedmioma dniami na każdą porę roku :) chociaż pewnie i ona dla mnie jest nie do zrealizowania... gdzie się podziało to samozaparcie? eh...

    cudowny, lekki i niesamowicie subtelny scrap! aż mam ochotę wskoczyć w te warstewki i przykryć się nimi niczym puchową kołdrą ;)
    i znów czuję się lekka niczym piórko ;) Twoje prace dosłownie unoszą mnie nad ziemią! cholernie!!! żałuję, że nie mam możliwości zapisać się na warsztaty do Ciebie... buuuuuu! mam nadzieję, że mimo wszystko kiedyś nasze drogi się skrzyżują i... może będę miała okazję wskoczyć w te warstewki ;)

    ReplyDelete
  6. ale ładnie:))) zdjęcia rzeczywiście mogą być niesamowitą inspiracją to tworzenia prac. piękny scrap:)))

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny scrap! Boskie kolory i ekstra chlapania :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Przepiekn interpretacja wyzwania, a kolory tak subtelne, ze az nie mozna sie napatrzec! Czysta harmonia w pozornym nieladzie!

    ReplyDelete
  9. love love love layout!!!
    bises de Paris

    ReplyDelete
  10. Wow!!! Boskie jest!!!
    Cudne delikatne kolory i dodatki :)))
    :***

    ReplyDelete
  11. Ooooo skrap jest przecudny!!! :O

    ReplyDelete
  12. Chyba bym nie poznała, że to lift z Finn, ale praca jest fantastycznie spójna i przemyślana. Wszystko pięknie pasuje, a warstw jest tam tyle, że chyba więcej niż w oryginale :D

    ReplyDelete
  13. Przepiękny!!! Bardzo podoba mi się podoba, niesamoita oprawa zimy:)

    ReplyDelete
  14. Ja po prostu kocham twoje scrapy! Ta kolorystyka - taka delikatna, romantyczna. Całość bałaganiarska, ale zarazem doskonale przemyślana. Cudny scrap!

    ReplyDelete
  15. przepiękny scrap, bardzo delikatny i iście zimowy:))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts