1/08/2012

Zimowa rodzina.

Dziś jest niedziela, więc możecie sobie wyobrazić jak wyglądam. Niezobowiązująco. Fryzura na zaczes (próba wizażowa), dres zmechacony i makijaż tylko mentalny. Trudno powiedzieć, czy to lubię, czy po prostu w niedzielę mi się nie chce. Tak więc nie rozwijam tego tematu, nie będę tu filozofować i rozkminiać. :p
Więc w tych niezbyt pięknych okolicznościach chciałabym Wam pokazać dwa notesy i mam nadzieję, że dostarczą Wam jakichkolwiek wrażeń pozytywnie estetycznych.

Notesy należą do jednej rodziny razem z tym. Jest to rodzina kolorów zimowych, ale zamknięta, już się nie powiększy. I chodzi tu o moją bezpłodność w temacie - zimową kategorię chyba już wyczerpałam :D


Ten notes to papier ILS, PinkPaislee i kilka innych drobiazgów. Całość do przeczytania na blogu CraftHouse





Drugi notes to bardziej "miejska" inspiracja. Guziki pochodzą z Pasjonarni.

Post już się kończy, ale zapraszam Was teraz w jedno z moich ulubionych miejsc, czyli na stronę mojej Mamy. Tam od kilku dni trzy nowe płótna w galerii. To jest moje ulubione:



I chciałabym również przypomnieć, że w notce poniżej, na końcu, jest konkurs z bardzo fajną nagrodą dla każdej scraperki :)

ps. Od dziś zagrzewam sobie miejsce w galerii AntypodyMody i tym samym można tam już kupić moje trzy pierwsze notesy, czyli te które widzicie powyżej! :)

15 comments:

  1. Witaj w niedzielę :) Ja dla pozorów machnełam rzęsy tuszem i na tym się skończyło. Fryzury brak jakiejkolwiek :D Uwielbiam kolory z pierwszego notesu!!

    ReplyDelete
  2. świetne!!! uwielbiam te Twoje chlapania :)
    mam nadzieję, że mimo wszystko, to nie koniec zimowych inspiracji ;)

    ReplyDelete
  3. Jakbym widziała siebie :)
    Notesy fantastyczne!

    ReplyDelete
  4. Obydwa notesy robią wrażenie, ale ostatni podoba mi się najbardziej:)

    ReplyDelete
  5. piękne notesy, ale moje serce skradł nr 2

    ReplyDelete
  6. Świetne notesy,ale pierwszy podoba mi sie najbardziej,guziki i chlapania cudowne.:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. ooj, ten pierwszy, daj mi go, daj mi, daj miii!!!

    ReplyDelete
  8. Zakochałam się w tym drugim, o ile można się zakochać w notesie. ;)

    ReplyDelete
  9. OMG! Ale twoja mama pięknie maluje!!! Notesy - piękne oba, ale pierwszy jest w "moich ulubionych odcieniach
    :) :*

    ReplyDelete
  10. Są wspaniałe! ten drugi jakby art-ulica w wydaniu light, a pierwszy jak bryza morska z epoki kiedy kobiety nosiły te aseksualne kostiumy kąpielowe. Nadal mnie zachwyca Twoja kreatywna głowa :*

    ReplyDelete
  11. majne! te z fioletami jest GENIALNY!

    ReplyDelete
  12. Podziwiam talent mamy :)
    Notesy - drugi tak jakby specjalnie pode mnie robiony ;)

    ReplyDelete
  13. WOW! Boskie są, szczególnie pierwszy :D

    ReplyDelete
  14. Pierwszy jest obłędy...

    ReplyDelete

Blog Archive