Czekolada z żółtym serem.


Z powodu atakującego przeziębienia mam dziś problemy ze skupieniem, więc wybaczcie, ale od razu przechodzę do konkretów. Tak wygląda mój layout, który przygotowałam na papierach ILS z okazji pierwszego wydania e-magazynu 30x30. 


Jak widzicie kolorystycznie nie potrafię rozstać się z jesienią :)

W AntypodachMody pojawiła się moja nowa kolekcja notesów na sprzedaż. Są zupełnie inne niż te, które zwykle tu widujecie. Chciałam spróbować czegoś nowego i okazało się bardzo przyjemne. Jednak ten styl nie zagości na stałe w moich pracach :)) Jeden z notesów już kiedyś tu pokazywałam. Zapraszam tu do oglądania kolekcji.

Skoro są nowe notesy, to pomyślałam, że stare warto by przecenić. A więc tu czekają na Was w obniżonych cenach :)

Chciałabym się Was też pochwalić, że dołączyłam do superowego desing teamu CreativeScrappers. Jestem oszołomiona i podekscytowana! Tu możecie poznać cały zespół. Fascynuje mnie to z jak różnych zakątków świata są tam dziewczyny. 

I jeszcze jedna ważna informacja:

dotarł do mnie sygnały, że kilka osób miało problem z wysłaniem do mnie maili. A raczej problem miała moja skrzynka, bo ich nie odebrała. 

W związku z tym pragnę poinformować, że na każdy mail dotyczący zapisów na którekolwiek z warsztatów ZAWSZE wysyłam odpowiedź. 
Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi w przeciągu kilku godzin może zarezerwować miejsce dzwoniąc również pod mój numer: 665256582

A teraz idę sobie smarkać w spokoju - takie moje walentynki :D

acha, ps! jeśli chodzi o walentynki to zrobiłam pierwsze w życiu babeczki z tej okazji!
Z tego przepisu.
Moje nie są oczywiście tak piękne bo pomiędzy poszczególnymi etapami zawsze zapominałam, że jestem w trakcie pieczenia i tonęłam w odmętach telewizyjnych tarapatów bohaterów nowego serialu, albo wsiąkałam w rozmowę przez komunikator, lub znowu to pierwsze. A na koniec, gdy ciepłe wyjęłam z piekarnika przypadkowo obsypałam je startym żółtym serem, który sobie przygotowałam do krokietów. Pech... bo bardzo szybko zaczął się rozpuszczać.


Comments

  1. o kurde, muffiny z serem żółtym, hahahahah, hiiiiit :D :D :D

    scrap jak zwykle miażdży! Gratuluję! :***

    ReplyDelete
  2. Zółtym serem na babeczkach mnie zabiłaś:-) Świetne LO, gratuluję współtworzenia e- magazynu:-) Twój notes z niebieskimi chlapaniami mnie kusi:-) pozdrawiam:-)

    ReplyDelete
  3. oh my gosh that is just beautiful. I love the 3D effect and layering. The colour is gorgeous and so is the use of fabric. Lovely work.

    ReplyDelete
  4. lovely page!1 the colors are wonderful!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts