2/29/2012

Jak było na Cynkowym Poletku?

Było wspa-nia-le! Dla mnie cudowne były aż dwa dni, bo już w piątek z Drugą Szesnaście i Agnieszką Anną wyruszyłyśmy w podróż do Czempinia. Ta podróż była super, świetnie się odstresowałam. Było też zabawnie - już na samym początku na dworcu centralnym miałam "przyjemność" przypadkowo ujrzeć męskie genitalia na ruchomych schodach. Co prawda Eliza chyba nadal mi nie wierzy, ale ja będę pamiętała do końca życia :d Wybaczcie, ale jeszcze raz muszę wkleić zdjęcie AA z pociągu. Jest bardzo ładne :D :D


Tak Kasiu Guru, siedziałyśmy na korytarzu (bo pytałaś pod poprzednim komentarzem) ale tylko podczas ostatniego odcinka podróży. I tak w ogóle dobrze, że siedziałyśmy, dobrze że w pociągu i dobrze że w dobrym pociągu. :D

Cynko dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo za tak urocze przyjęcie, za gościnność i cierpliwość :) Jesteś jedną z najcieplejszych osób jakie znam.













Mam nadzieję, że zdjęcia chociaż odrobinę oddają ducha tego spotkania. Wszystkie, absolutnie wszystkie dziewczyny był przemiłe, stwarzały gwarną, kobiecą, odprężającą atmosferę. Chętnie bym tam wróciła, chociaż na godzinkę :)

Dziękuję Wam! :*

Wszystkie zdjęcia które widzicie powyżej wykonał baardzo zdolny i cierpliwy Marcin Ratajczak .


A ostatnie grupowe zdjęcie podkradłam po cichutku od Gurianki :*

Przyznam Wam szczerze, że byłam pod wielkim wrażeniem prac, które stworzyły dziewczyny. Udało im się nauczyć nowej techniki, a jednocześnie każda z nich przelała na tą kartkę odrobinę siebie. Nie mogłam się oprzeć, aby nie pokazać Wam kilku stron, które udało mi się wyszperać na blogach. 

Klikajcie w imiona, aby przenieść się na blogi autorek :)







Coco.nut












Chciałabym tu wstawić wszystkie prace, ale niektórych nie mogę odnaleźć. Proszę pomóżcie i podeślijcie np. na maila :))

ps. bo znowu bym zapomniała wspomnieć :)
Wśród osób, które wezmą udział w moim nowym warsztacie "Słodkie wspomnienia" w ScrapStudiu 11 marca wylosuję zaproszenie na dowolne moje warsztaty organizowane gdziekolwiek :)


Nadal są miejsca, więc tym bardziej zapraszam.

ps znowu
acha, no tak, zapomniałam: po warsztatach zwinęłam czyjeś nożyczki z czarnym uchwytem. Coco czy to mogą być Twoje? Niech właściciel poda adres na maila to odeślę :D :D

24 comments:

  1. A więc i Ty jesteś w gronie tych wybranek, które widziały około-pociągowe genitalia xD mnie to nie spotkało, ale jedna moja kumpela ma szczęście do tego typu zjawiska...nawet bardzo często.
    Zdjęcie AA bardzo ładne, a podróż bez siedzenia/stania na korytarzu to żadna podróż hahah.
    Bardzo zdolne miałaś kursantki i ładnie Ci w różu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah około-pociągowe genitalia :D czyli to będzie zdarzać się częściej? :D
      Dzięki za ten róż :D :D A kursantki baaaaaaaaaaardzo zdolne i wszystkie takie miłe.

      Delete
  2. Zgadzam się we wszystkim. Było cudownie! Cynka wspaniale nas ugościła i do tego miałyśmy okazję razem posiedzieć przed warsztatowym szaleństwem :)
    Dziękuję za świetny weekend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja dziękuję :) Cynka naprawdę ugościła nas po pańsku :D

      Delete
  3. to ja dziękuję, że BYŁAŚ i wszystkim, którym się chciało na te moje poletko przybyć ;***

    ReplyDelete
  4. a nie, ja swoje nożyczki przywiozłam :)

    i ja bardzo dziękuję, było cudownie i uważam, że jesteś fantastyczną nauczycielką!!! nie tylko ciekawie piszesz, ale pięknie tworzysz i jeszcze umiesz przekazać wiedzę i wspomóc proces twórczy, to naprawdę wyjątkowe!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, Coco jakie komplementy. Strasznie miłe te słowa i nie masz pojęcia jak ważne dla mnie. Dziękuję :* Baaardzo chciałabym się jeszcze z Tobą spotkać.

      Delete
  5. i am not sure where you are, but, it looks like a lot of fun!! i love all the pages...the texture and colors- all wonderful!! i really like them all!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love all the pages too. Girls are very talented :) I'm the one in pink :)

      Delete
  6. ale cuda powstały. jakbym oglądała całą serię Twoich prac :) muszę się kiedyś wybrać na warsztaty ech ech :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuda, prawda? :) Koniecznie przychodź gdy będzie okazja :)

      Delete
  7. Jeny, jak ja wam zazdroszczę babki tego bycia ze sobą! tak bym sobie poscrapowala w towarzystwie waszym.
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, jest czego zazdrościć. Ja już tęsknię.

      Delete
  8. Było super:) Dzięki za spotkanie!

    ReplyDelete
  9. Woooow! This is so great! ))) I like the projects. And it seems that the atmosphere was so great )

    ReplyDelete
    Replies
    1. True, the atmosphere was amazing. As I sad, girls are very talented :))

      Delete
  10. ależ oczywiście, że ci nie wierzę. w kwestii nagusa na centralnym.

    Czeko, nie obiecuję, że to mój ostatni warsztat u ciebie. uzależniasz, czy co? ;)

    a, i jeszcze - rewelacyjne jest to pociągowe zdjęcie AA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eliza ja się obrażam za to że mi nie wierzysz! :)

      Delete
  11. Wow, wow! What an amazing time you all must have had! I'm envious, wish I could have peeked in!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) That's true, it was an amazing day. And it would be great if we could meet.

      Delete
  12. Stunning!! wish I was there! This is so inspirational!

    ReplyDelete

Blog Archive