2/26/2012

Media i pędzelki.


Na moją dzisiejszą prezentację na blogu sklepu CraftHouse przygotowałam stronę w art-journalu. Tak jak napisałam w tym poście wszystko zaczęło się od inspiracji warsztatem Cynki. Postanowiłam poszukać czegoś nowego, spróbować nowych ścieżek. Chciałam uzyskać ciekawy efekt przez użycie naprawdę wielu mediów i warstwowe ich nakładanie. Oto wynik:


Częściowy opis wykorzystanych materiałów znajdziecie tu

A co mnie dziś inspiruje?
Pracownia mojej Mamy. Zrobiłam dla Was zdjęcia:


A relacja z warsztatów będzie kiedy tylko dostanę zdjęcia :))

23 comments:

  1. ahhh powzdycham sobie... ahhh...

    ReplyDelete
  2. Jakie cudo, chciałoby się je zmacać!! Jestem oczarowana:)

    ReplyDelete
  3. SUPER ,creative!!!!very nice!

    ReplyDelete
  4. Ciekawy i oryginalny pomysł
    zapraszam do mnie na zabawę :)

    ReplyDelete
  5. cudownie! po prostu cudownie!!!

    ReplyDelete
  6. Absolutely gorgeous! So layered and introspective. Really wonderful. I have pinned it to the following board: http://pinterest.com/pin/39406565459471164/ Thank you for sharing it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh thank you! You are so nice. Thank you for pinning :)

      Delete
  7. Love your work, love your style!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? Thank you, that means so much for me.

      Delete
  8. Bardzo fajna praca, a taka procownia może
    być inspiracją !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Tak, to prawda, jest wielką inspiracją.

      Delete
  9. absolutely beautiful! love the page!!

    ReplyDelete
  10. Wow!! Super praca :) No i już wiadomo, że to wszystko rodzinne :)

    ReplyDelete
  11. też czekam na zdjęcia (mają być we wtorek)
    ale już teraz -raz jeszcze-
    BARDZO DZIĘKUJĘ ŻE BYŁAŚ
    :******

    cudnie potrafisz pochlapać na warsewce każdej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Cyneczko! I ja bardzo Ci dziękuję za wszystko.

      Delete
  12. jenyjenyjeny! Pracowania Twojej mamy-> ostatnie zdjęcie -> MIŁUJĘ!

    ReplyDelete
  13. stronka obłędna!!!

    a pracownia przynajmniej nieco rozjaśnia skąd u ciebie (farmaceutki w końcu in spe, jeśli dobrze wnioskuję) takie artystyczne podejście :)

    ReplyDelete
  14. OMG, jakie cudo stworzylas! love!
    zazdroszcze wspolnych talentow rodzinnych. :)
    buziole

    ReplyDelete

Blog Archive