2/06/2012

Pierwszy inspirujący talent.


Dziś mam dla Was coś wyjątkowego. Postanowiłam co miesiąc podzielić się z Wami moją wielką inspiracją, którą znajduję w pewnych osobach, w ich pracach. Jednym słowem będę zapraszać tu nasze skrapowe talenty do krótkiej prezentacji i wspólnej zabawy.

Pierwszym gościem jest Irina - Teeshoom.



Teeshoom, w moim odczuciu to naprawdę niewiarygodny talent. Uwielbiam jej prace za emocje i serce jakie w nie wkłada. Każda strona przez nią stworzona jest odmienna, fascynująca a jednocześnie wszystkie tworzą jakby spójną całość i opowieść.
Mogłabym długo zachwycać się i rozwodzić nad niezwykłym poczuciem estetyki Iriny, ale lepiej będzie jeśli zaproszę Was do jej miejsc w sieci:


Zajrzyjcie koniecznie. Ja każdorazowo zakochuję się w jej pracach od nowa. Wybrałam dla Was moje cztery ulubione z ostatnich prac Teeshoom (to było bardzo trudne :)))

Jak widzicie Teeshoom robi wspaniałe prace komputerowe i tradycyjne. Oglądanie ich to czysta rozkosz :)

Pamiętacie zabawę w "lubię, nie lubię"? Poprosiłam Irinę, żeby również zabawiła się w to z nami aby Ją lepiej poznać. Oto odpowiedzi Teeshoom:

Lubię: 
- Życie, 
- spokój i przemyślenia,
- wszystko, co związane z fotografią
- niebo (gwieździste, zachmurzone, jasne...)
- jesienne liście szeleszczące pod stopami
- kofeinę
- ciepły wiatr
- książki z przekazem
- wspomnienia z dzieciństwa
- uczyć się czegoś nowego

Nie lubię:
- zła
- strachu
- kłamstwa
- bólu
- bezradności
- nerwowości
- gdy nic nie przychodzi mi do głowy
- skrzypienia styropianu
- ludzi, którzy uważają że zawsze mają rację
- niepewności

Kolejnym "przystankiem" mojego spotkania z Teeshoom miało być wspólne scrapowanie. Zainspirowana wspaniałymi pracami Iriny stworzyłam specjalnie na tą okazję mapkę:



Razem z Teeshoom przygotwałyśmy do niej prace. Spójrzcie jak niezwykłe digi przygotowała Irina:


A to moja praca. Tradycyjna, na papierze :)



Jeśli i Was zainspirował styl Teeshoom oraz spodobała Wam się mapka, to chętnie zobaczymy Wasze prace. :)

Teeshoom, dziękuję Ci gorąco!

A za miesiąc kolejna super-persona :D:D

15 comments:

  1. Brilliant introduction. I also like Teeshoom, she is incredible one! Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  2. lubię ją bardzo! Świetnie! :*

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny pomysł!;)
    Twój scrap świetny,bardzo fajnie wyglądają te koronki i mazania farbą,są mega.:)
    Scrapy Teeshoom świetne, z tych 4 Twoich ulubionych najbardziej podoba mi się ostatni.;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Mapka czadowa, z chęcią się z Wami pobawię. Irina to niesamowicie sympatyczna osoba z ogromnym talentem. Uwielbiam jej styl i ją całą :D

    ReplyDelete
  5. Да Ирина невероянтное талантище)всегда смотрю на ее работы и вдохновляюсь)

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł! :)
    Inspirujący talent, to mało powiedziane :) Prace Teeshoom uwielbiam :) LOsy bombowe! Oba!

    ReplyDelete
  7. wow- so very cool! what great inspiration to draw from!

    ReplyDelete
  8. świetne prace!!!
    Twój LO jest obłędny!!!
    cudownie wyglądają oba - świetnie kontrastują - biel i czerń

    ReplyDelete
  9. Świetne LOsy!!!
    Ten w Twoim wykonaniu jest genialny!!!
    Kolory, chlapania, bałagan... super :))
    :*

    ReplyDelete
  10. Wspaniałe prace!!! Obie macie ogromny i niezwykły talent!!! Ostatnie dwa Lo-sy - mistrzostwo świata!

    ReplyDelete
  11. Superowe prace! Twój scrap genialny, robi wrażenie.

    ReplyDelete
  12. Irina Intryguje.
    biegam po tym poście i nie mogę oczu nasycić.

    ReplyDelete
  13. O tak... Irina jest bardzo intrygująca, żeby nie powiedzieć: tajemnicza. Jej prace mają to coś!

    ReplyDelete
  14. Ohhh! Where is my head? I almoust forgot about our challenge ))))
    Thank you so much Katarzyna for givinig me a chance to play with you!
    You're LO is absolutely great!
    I'm your big fan! )))

    ReplyDelete
  15. no, wreszcie mam go w poście :D http://justynka-scrapuje.blogspot.com/2012/02/jeszcze-raz-miosnie-i-blogowy-dzien.html

    ReplyDelete

Blog Archive