Ulubione w lutym.

Luty był śnieżny i miły. Pozbyłam się już całej zimowej chandry i mogę zaliczyć go do dobrych miesięcy. Cieszę się jednak, że już się kończy bo straszliwie wyczekuję wiosny. "Ulubiłam" kilka nowych rzeczy:

1. Przede wszystkim w lutym zafiksowałam się na punkcie organizacji swojego skrapowego zakamarka :D Znalazłam takie inspiracje:

Większość z nich wcieliłam w życie i okazało się, że do fajnej przestrzeni kraftowej naprawdę nie potrzeba dużo miejsca.

2. Vintage'owe ramki:


3. Dwa bardzo inspirujące i urocze zdjęcia od Drugiej Szesnaście:


4. Mapki z CreativeScrappers. Absolutnie się w nich zakochałam, naprawdę pobudzają kreatywność :))

5. Tym filmem Ameryki nie odkryłam, ale bardzo przyjemnie mi się oglądało. Nawet dwa razy w tym miesiącu :) "Co nas kręci, co nas podnieca"

6. To zdjęcie, bo przecież walentynki :)


7.W lutym odgrzebałam stare płyty Air i lubiłam sobie je "podsłuchiwać" w różnych momentach. Zawsze działają na mnie super relaksująco i przypominają bardzo romantyczne momenty :)


W ogóle przy takich okazjach "odgrzebywania" uwielbiam momenty kiedy wracają mi wspomnienia z czasu gdy kiedyś słuchałam tego namiętnie. Z każdym utworem przypominają się zapachy, światło, pora dnia, temperatura czy ekscytacja.


8. W okolicy znalazłam bardzo miły antykwariat pełen małych drobiazgów, starych książek i ogromnych skarbów.


9. Wiecie, że lubię podróżować pociągami? Uwielbiam to tym bardziej, gdy w towarzystwie mam kogoś naprawdę super miłego. W podróży na warsztaty do Czempinia towarzyszyły mi Eliza i Agnieszka-Anna - było cudownie!

na zdjęciu Agnieszka-Anna

10. I to zdjęcie:


Jak zwykle zachęcam do klikania w odnośniki i zdjęcia, aby przenieść się do źródła - czeka tam na Was mnóstwo inspiracji i ciekawych miejsc :))

Comments

  1. ojojoj, aż się zarumieniłam, że dostarczyłam ci inspiracyjnej strawy... ogromnie mi miło.

    zdjęcie Agi - rewelacyjne!!!

    zamawiam wycieczkę do antykwariatu. daleko jest?

    ReplyDelete
  2. druga szesnaście :)) nie, niedaleko. Metrem do Placu Wilsona i dwa przystanki autobusem. Powiedz kiedy! :D

    ReplyDelete
  3. Fajne podsumowanie miesiąca. Zazdroszczę swojego kąta do scrapowania. Ja za każdym razem muszę wszystko wyciągać na główny stół w mieszkaniu, buuu. A film też widziałam, a nawet opisałam: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2011/08/filmowo.html
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wiele też muszę wyciągać, ale jednak bardzo ważne jest, aby jak najwięcej mieć pod ręką. I szybciej się sprząta. :D

      Delete
  4. love the pics.... some are most interesting!

    ReplyDelete
    Replies
    1. True! Thank you for visiting and all of your sweet comments :)

      Delete
  5. ten kubek kawowy to arcygenialny wynalazek!

    ReplyDelete
  6. Hahaha mam nadzieję, że nie siedziałyście całej podróży na korytarzu xD
    Ekstra, że znalazłaś ten antykwariat, będą łupy oj będą, obudzą się najgorsze instynkty. Grzebanie w takich szpargałach jest ekscytujące i można poćwiczyć targowanie się ze sprzedawcą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łupy są, oj to prawda. Ze sprzedawcą jeszcze się nie próbowałam targować, jakoś nie mam serca. Na bazarze prędzej, a w sklepie jakoś mi wstyd bo sobie myślę, że facet musi zarobić na te wszystkie opłaty, czynsze, rachunki :)

      Delete
  7. chętnie bym się wybrała do tego miłego antykwariatu ;)

    zdjęcie z wiszącymi słoikami, przypomniało mi wizytę u mechanika. trochę się dziwiłam, gdy zobaczyłam u niego wiszące słoiki z dość sporą ilością żelastwa i jak na moją wrodzoną inteligencje przystało, musiałam się zapytać... jakie to czary trzymają tą zakrętkę? jakaś super namagnesowana płyta?
    okazało się, że wieczko przybił gwoździem do półki :) mam nadzieję, że nie tylko dla mnie ta informacja była odkrywcza.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjeżdżaj, pójdziemy koniecznie i przenocuję Cię na materacu :D
      Gwoździem? :D :D dobry pomysł i jaki prosty. Mi nie przyszedł do głowy, przykleiłam klejem na gorąco. Ale trzymam lekkie rzeczy, więc chyba da radę :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts