Inspirujący talent.


Już kolejny miesiąc i czas, abym przedstawiła Wam kolejny inspirujący mnie talent :)
W marcu jest to Kolorowy Ptak.




To co najbardziej inspiruje mnie w Kolorowym Ptaku to dusza przedmiotów jakie tworzy. Jej notesy, ramki, blejtramy, kolaże - wszystkie mają wyjątkową wymowę. Wszystkie wyglądają jak wyciągnięte z najpiękniejszej babcinej szuflady, widać w nich niesamowitą osobowość jaką ma autorka. Większość vitage'owych inspiracji jakie mnie spotykają pochodzi właśnie od Kolorowego Ptaka. To właśnie wpatrując się w jej urocze prace postanawiam się wybrać do antykwariatu i otaczać się przedmiotami niezwykłymi. 

Oprócz tego Kolorowy Ptak jest też przemiłą i bardzo kontaktową osobą. Wszystkie maile, które z nią wymieniłam poprawiały mi humor i niejednokrotnie sprawiały, że się uśmiechałam. Oto kilka moich ulubionych prac tej artystki:


Kolorowy Ptak bardzo dba o detale i mogłabym to podziwiać tylko na zdjęciach z bloga, gdybym jakiś czas temu nie dostała od Niej przepięknej pracy, którą wykonała na jedno z moich wyzwań na CraftArtwork. Do dziś wisi u mnie w pokoju i niejednokrotnie przypatruję się jej odkrywając wspaniałą fakturę i dużą precyzję autorki.


Kolorowego Ptaka również poprosiłam o podzielenie się z nami swoimi ulubionymi i wcale nie tak bardzo ulubionymi :)

Nie lubię:
gdy nie umiem znaleźć odpowiednich słów, aby wyrazić swoje myśli i uczucia/ kłamców/ intrygantów/brukselki/ bałaganu/ sprzątać / poczucia bezradności/ przemoczonych butów/ wariatów za kierownicą/ gdy dzień zbyt szybko się kończy

Lubię:
kawę/ chodzić  na boso / antykwariaty i księgarnie/ starocie/  śmiać się/ błąkać się tu i tam/ obserwować/ zapachy/ letni deszcz/ wiatr

I tak jak w poprzednim miesiącu z Teeshoom, tak i w tym poprosiłam mojego Gościa o wspólną zabawę. Tym razem nie była to mapka, ale wyzwanie. Ja wymyśliłam dwie pierwsze wytyczne, a Monikę poprosiłam o trzecią i tak, wspólnie uradziłyśmy: Płótno, media i zdjęcie.
Zdjęcie niezwyczajne, bo tekturowe. Dostałam od Kolorowego Ptaka dwa wspaniałe tekturowe zdjęcia, które były tak piękne, że aż żal mi było ich użyć. Oto wyniki naszej pracy.

Kolorowy Ptak:
Użyłam gesso, ecoliny, czarnego tuszu i rozwodnionego distressa.  Całość zrobiłam na tekturowej bazie, obiłam materiałem, przeszyłam kilka razy na maszynie, a później tylko nakładałam kolejne warstwy różnych preparatów.



A ja postawiłam na malutki blejtram. Jak widzicie inspirowała mnie nie tylko Monika -Kolorowy Ptak, ale też "cięższe elementy" u Finn.


Kolorowy Ptaku dziękuję Ci szalenie za inspirację i czas, który mi poświęciłaś. :*

Comments

  1. dziękuję Ci za to twórcze spotkanie :*
    mam nadzieję, że uda nam się to wkrótce powtórzyć przy kawie :)

    ReplyDelete
  2. padam na kolana, a następnie na twarz przed twoim blejtramem

    ReplyDelete
  3. beautiful! love the looks of it all- your eye for detail though is so amazing!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts