3/12/2012

Jak bardzo można oszaleć.


Chyba w moim warsztacie nastąpiło definitywne pożegnanie z zimą. Nie oznacza to, że już nigdy nie "polecę" po błękitach, ale chyba na razie trochę odpoczywam. Za to wiem na jakie kolory złapałam absolutną  fazę tym razem: na połączenie limonkowej zieleni z morskim błękitem. Kiedy znalazłam te zdjęcia i palety na Pinterest po prostu oszalałam :d


Od razu powstał wpis w żurnalu:




Ostrzegam, prac w tych kolorach będzie więcej :d

Dziś też nowe wyzwanie na blogu CraftHouse.


Zasady są bardzo proste - trzeba poszukać inspiracji w zdjęciu. Żeby obejrzeć zdjęcie zapraszam do odwiedzenia bloga (wystarczy kliknąć w banner powyżej). 
Cytat na zdjęciu od razu skojarzył mi się z nietuzinkową osobowością Salvadora Dali. Dlatego właśnie z jego zdjęciem postanowiłam stworzyć coś pomiędzy LO a stroną art-journala. Pomogły mi papiery z kolekcji ILS Let it go oraz zieleń z Elise Rebel - Delightful. Zainspirowały mnie koła, kolory, format i oczywiście słowa.


I jeszcze na koniec to, bo uwieeelbiam:

10 comments:

  1. obłędne kolory!!!!
    kocham Twoją szaloną swobodę przekazu:D

    ReplyDelete
  2. Wow!!! Salvador Rules!! Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  3. Zazwyczaj niebieski i zielony kojarzą mi się chłodno, ale Twój wpis w żurnalu jest wyjątkowo ciepły, pogodny....no po prostu wiosenny :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę !

    ReplyDelete
  4. Gorgeous, gorgeous! Love your texture and you're using my all time favorite colors!

    ReplyDelete
  5. Jamiro <3
    Fajne wyzwanie, podoba mi się bardzo. A żurnal mrrr!

    ReplyDelete
  6. wow - kolory rzeczywiście rewelacja! wpis boski!

    ReplyDelete
  7. kolorki super, z jednej strony zimne, z drugiej optymistyczne i orzeźwiające. A Dali to mój ulubiony artysta :)

    ReplyDelete
  8. Kolory piękne, więc i prace takie muszą być i są! :D

    ReplyDelete
  9. Love your Art Journal page!

    ReplyDelete

Blog Archive