3/11/2012

Pierwsze kroki :)

Jakiś czas temu pisałam Wam, że dołączyłam do design teamu Creative Scrappers. Creative Scrappers to świetny blog, w którym znajdziecie mnóstwo inspiracji do skrapowania. Cztery zdolne projektantki co tydzień przygotowują dla nas wspaniałe mapki, które szalenie pobudzają umysł i ręce do pracy :) Blog Creative Scrappers to zdecydowanie jedno z najbardziej inspirujących mnie miejsc w sieci. 

Dodatkowo założycielka i właścicielka bloga Kristine Davidson przygotowała nie lada gratkę dla wszystkich maniaczek mapkowania. Jest nią zbiór mapek i inspirujących prac w formie e-booka, lub drukowanej. Zajrzycie tu.

Dziś na blogu Creative Scrappers mapka 199:


I moja praca do niej:



A tu materiały jakich użyłam.

Koniecznie zajrzyjcie na bloga Creative Scrappers, aby obejrzeć prace pozostałych dziewczyn. Zapraszam Was również do przygotowywania prac pod mapkę, bo spośród wszystkich prac do mapek od 197 do 201 na koniec miesiąca zostanie wylosowana jedna, której autorka otrzyma nagrodę od Manorhouse Creations.

11 comments:

  1. Hahaha mi się kojarzy z wiosną przez te kwiatuszki xD
    Jest świetny, jakby wpadł do wody, uwielbiam ten efekt! a mapkę zinterpretowałaś genialnie - pociachane zdjęcie, super :D

    ReplyDelete
  2. świetna mapka a Twóje LO do niej jeszcze lepsze :))))

    ReplyDelete
  3. cudowna interpretacja mapki!! I kolory i te warstwy są śliczne!

    ReplyDelete
  4. Wow, your work is beautiful!
    Loved it!
    Thank you for visiting.
    kisses

    ReplyDelete
  5. Just stunning- I love the muted color scheme and all the layering!

    ReplyDelete
  6. beautiful page! i love the mix of paper, fabric, sewing, photos...

    ReplyDelete
  7. Really fantastic interpretation of the sketch! So soft and beautiful!

    ReplyDelete
  8. A ja z zupełnie innej beczki. Czy można będzie miło pogawędzić z miłą Czekoczyną w sobotę (17 III) w scrapStudiu około godziny 10.30?? Jeśli tak to przypominam tylko o stempelku... odcisk palca przedstawiającym... Oczywiście pamiętem o pieniążku za rzeczony stempelek. Zatem czy do zobaczenia??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, będę oczywiście :) Wezmę stempel, dobrze że mi przypomniałaś bo kompletnie o nim zapomniałam :))

      Delete
  9. Swietny ten blog Creative Scrappers. Bede zagladac.
    Podziwiam za uzywanie mterialow w scrapach, mi ti ociezale wychodzi ;p
    buziaki

    ReplyDelete

Blog Archive