Skrapowisko w tą sobotę.

Szczerze mówiąc już nie mogę doczekać się soboty. Oczywiście wybieram się na Skrapowisko, jakby mogło mnie tam zabraknąć? Jak już Wam wspominałam, będę miała przyjemność poprowadzić tam warsztaty z art-journali - Emocje na papierze. To "rozszerzona wersja" weekendowych szortów jakie organizowałam w ScrapStudiu w Warszawie. 
Jest jeszcze kilka wolnych miejsc, więc jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do zapoznania się z opisem warsztatu tu



Dodatkowo w tekturki i wycinanki na warsztatach zaopatrzy nas Scrapiniec!



Oprócz tego w Łodzi czeka na nas mnóstwo atrakcji, sklepików i pogaduch. Nie mogę się doczekać! 

A czy Wy się wybieracie? Fajnie byłoby wiedzieć kogo można się spodziewać i czyjej twarzy szukać wśród tłumu. Mam nadzieję poznać wiele z Was :))

ps. blejtramy już można kupić na AntypodachMody

Comments

  1. Ja będę :) Na stoisku 7 DS :) Mam nadzieję Cię wyściskać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo to nie mogę się doczekać :))

      Delete
  2. i am so wishing i could come and play!! somehow i don't think my husband is going to let me come join you....glue, sew, and throw some paint on something for me! i will be waiting to see some pics of your fun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, it would be amazing to meet you...

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. miłej zabawy życzę :)

    ReplyDelete
  5. Thanks so much for your lovely comment on the Creative Scrappers blog about the work of the Manor house team.
    Love your creations.

    ReplyDelete
  6. Your blog is amazing!!!! You are brilliant! Fantastic post! Have a brill day!

    www.the-white-list.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Love your blog and style !! ;))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts