Uroczy dzień w szarości.

Jakiś czas temu spędziłam piękny dzień z moją przyjaciółką Ulą i jak zwykle, przy takich okazjach, pstryknęłam kilka zdjęć. Nie można sobie wyobrazić lepszego pretekstu do przygotowania LO. :)
W dodatku pretekst podwójny, bo niedawno premierę miała nowa kolekcja papierów I Lowe scrap Let It Go.
Kolekcją jestem absolutnie oczarowana, daje bardzo wiele możliwości. U mnie w połączeniu z bielą i pudrowym różem:






Tu znajdziecie materiały jakich użyłam.

A czy słyszałyście już o spotkaniu 17 marca w ScrapStudiu? Będą tam przedpremierowe prezentacje nowej kolekcji papierów "Fresh", tanie warsztaty, pogaduchy. Będziecie mogły odebrać zakupy zamówione w CraftHouse i kupić nowe papiery jeszcze zanim trafią na sklepowe półki. Mnie tam nie może zabraknąć! Po szczegóły zapraszam tu.


{edit} na spotkaniu będzie specjalne pudło czekające na wasze niepotrzene przydasie, które trafią na zajęcia świetlicowe z dziećmi, którymi opiekuje się fundacja "Dzieci wschodu".

Comments

  1. Świetny scrap! Podobają mi się te kolorki.
    Zapraszam na moje portretowe candy, może się skusisz?:)

    ReplyDelete
  2. How Beautifully you have incorporated circles and paper scraps! Brilliant!

    ReplyDelete
  3. piękna kompozycja i przeszycia!

    ReplyDelete
  4. mnie się szalenie podoba szarość, ale nie z żółtym akurat :/ natomiast z różem, jak u ciebie, prezentuje się pięknie!!! i SZALENIE podoba mi się kompozycja!!!

    ReplyDelete
  5. niesamowity scrap,cudny, piękny, piękniasty!!! No naprawdę mi się podoba!

    ReplyDelete
  6. o_O Fantastyczny! Romantycznie zakręcony!
    Efekt 3d jest oszałamiający i super, że dałaś zdjęcia detali, można się rozpłynąć :D

    ReplyDelete
  7. Przepiękna praca! Szarości z odrobiną różu prezentują się cudownie!

    ReplyDelete
  8. ej, ale napisz jeszcze, że na spotkaniu będzie pudło na niepotrzebne przydasie, które mogą okazać się potrzebne dzieciom.

    ReplyDelete
  9. beautiful! love the sewing detail.

    ReplyDelete
  10. Czeko... przepięknie...
    to Lo dosłownie zwaliło mnie z nóg (właściwie to z fotela)
    te róże są tak piękne...

    ReplyDelete
  11. Przeszycia wyglądają rewelacyjnie! Świetna praca jak zwykle!

    ReplyDelete
  12. Jestem fanką pudrowego różu z szarościami, cudo!

    ReplyDelete
  13. wow, strasznie mi się podoba! Warstwy, farby, chlapania, ekstra dobrane dodatki. I jak nie jestem fanką kwiatków tak tutaj w ogóle nie widze tej pracy bez nich. Świetny LO.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts