Wiele spraw w jednym miejscu.


Dziś chciałabym Wam pokazać trzy malutkie blejtramy, które przygotowałam pod wpływem wiosny, temperatury i kolorów :d 


Po szczegóły materiałowe i więcej zdjęć zapraszam tu.

Taki malutki blejtram to znakomity upominek dla kogoś ważnego. Literka może być inicjałem lub początkiem ważnego słowa. Na odwrocie można dodać dedykację, lub życzenia. Każdy blejtram ma swoją malutką sztalugę, która świetnie go eksponuje. 

Blejtramy już do kupienia tu.

A dziś na blogu CreativeScrappers wielki dzień - Krisitne przygotowała dla nas dwusetną mapkę. Z tej okazji prawie cały design team przygotował do niej pracę.
Tak wygląda mapka i moja praca:


Biegnijcie koniecznie na bloga aby obejrzeć pracę reszty dziewczyn.

A wczoraj była super sobota :D Praktycznie cały dzień spędziłam w ScrapStudio na przedpremierowym pokazie i warsztatach nowej kolekcji CraftHouse Fresh. Było świetnie, głośno, inspirująco, mnóstwo pogaduszek, scrapowanie, kawki i ciasteczka :D
Pokażę Wam tylko kilka zdjęć, więcej na pewno będzie można niebawem obejrzeć na blogu CraftHouse.

Po jednej stronie pracowni właściwie nieprzerwanie trwały warsztaty. Prowadziły je Ania - Moriony i Olga - Piekielna Owca. Tam było naprawdę twórczo i powstawały prace absolutnie przepiękne:





Natomiast w drugiej części nieustająco spełniałam się towarzysko :d We wspaniałym towarzystwie Agnieszki-Anny, Zuzy, Doroty, Drugiej Szesnaście, KitiW, dorywczo Owcy i Moriony, potem jeszcze Finn i Mamami. 

tak, ten scrap nie jest mój, ale chciałam żeby chociaż na zdjęciu tak wyglądało :D
 
 

Za wszystkie zdjęcia dziękuję baaardzo Owcu i Morionowi :D

Aaa i przypomniało mi się. Tak jak Wam wspominałam skończył mi się żurnal. Dlatego pomyślałam, że chciałabym go sobie złożyć znowu z różnych papierów. I w ten sposób wpadłam na pomysł zorganizowania z dziewczynami malutkiej wymiany papierowej. Przygotowałyśmy sobie zestawy i w ten sposób do każdej trafił jeden pełen wyjątkowych papierów:


Comments

  1. prawdziwie wiosenne blejtramy - super pozytywne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, cieszę się że Ci się podobają :)

      Delete
  2. blejtramy są przepiękne (krzyczą do mnie).

    ReplyDelete
  3. JEZU JAKIE ŚWIETNE WŁOSY!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja też takie chcę :D:D!!!!
    Już nie wspomnę o tym, że prace piękne, ale włosy ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D Dzięki :D Trochę w jasnym świetle ten kolor wydaje się żywszy ale też bardzo go lubię :)

      Delete
  4. Nieskromnie dodam ze to Ja bylem inspiracja do tych blejtramow:)Kamil

    ReplyDelete
  5. Żałuję,że mieszkam tak daleko :(

    ReplyDelete
  6. Proszę powiedz jakiej farby użyłaś aby mieć taki bajeczny kolor ??
    Ja eksperymentuję i ciągle mam miedziane . A chcę wściekły rudy .

    Blejtramy boskie . A na warsztatach na pewno było superancko :)
    Szkoda że ja tak daleko mieszkam.
    A papierków tylko pozazdrościć .
    Na taką wymiankę też bym się pisała :)
    Pozdrawiam Mili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, już piszę maila o włosach :D
      Dzięki za wszystkie komplementy. Na warsztatach było naprawdę superancko, też żałuję że Cię nie było, bardzo chciałabym Cię wreszcie poznać :)

      Delete
  7. ale jesteś marchewa! :D blejtramy są nie do opisania..!

    ReplyDelete
  8. Zakochałam się w tych uroczych blejtramach. Rewelacja, też chcę takie :) Pozdrawiam wiosennie Kasia :)

    ReplyDelete
  9. super ci w tych włosach! :)

    ReplyDelete
  10. cudne są te blejtramy...!!

    ReplyDelete
  11. Your canvases are SO SO gorgeous! I love them, want them! Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  12. WOW!!!! Te blejtramy są boskie, bardzo, ale to bardzo mi się podobają!!
    Włosy masz boskie, pięknie wyglądasz! Dlaczego u mnie nie wychodzi taki ładny rudy :( No ja wiem dlaczego, moje włosy nie akceptują żadnych zmian i wszystko robią po swojemu :P

    ReplyDelete
  13. Kolor włosów super!Blejtramy wspaniałe!:)

    ReplyDelete
  14. WOW!!!
    Blejtramiki super! Może jakiś warsztat w studio?

    Oooo i nawet jestem na jednym zdjęciu :D hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts